6 Reacties

2 jaar geleden

Even opletten of hij niet gaat braken en alert is, niet te lang laten slapen als je het niet vertrouwd

2 jaar geleden

Als hij bleek is en wat slomer zal ik wel voor de zekerheid de huisarts even bellen !

2 jaar geleden

Agh jeetje, dat is schrikken! Persoonlijk zou ik toch wel even me dokter bellen voor de zekerheid, wie weet zeggen hun wel laat hem voor de zekerheid even langs komen voor een check up. Ook omdat je zegt dat hij wat bleekjes was en slap zou ik wel echt even direct bellen馃槉

2 jaar geleden

Bedankt! Ik heb de huisarts gebeld en de assistente heeft aangegeven waar ik op moet letten. Hij mag nu gewoon blijven slapen (het is zijn slaaptijd), maar bij wakker worden wel kijken of hij zich normaal gedraagd.
Wat zielig! Ik zou me ook rot schrikken, hopelijk heeft hij nergens meer last van als hij wakker is. Had je het stuurslot erop? Ik loop ook wel eens een paar stappen weg om de poort op slot te draaien bijvoorbeeld dacht dat dat dan wel kon 馃槼

2 jaar geleden

Reactie op 饾摏饾摦饾摷饾摰饾摦饾攤

Wat zielig! Ik zou me ook rot schrikken, hopelijk heeft hij nergens meer la ...
Hij is weer wakker, ik zie wel wat beginnende blauwe plekken maar verder is hij wel alert gelukkig! Ik had het stuurslot erop idd en ook een dubbele standaard. Maar ik denk dat hij niet stabiel stond, omdat ik in de berm moest parkeren bij dat smalle paadje. Ben nu weer een beetje bekomen van de schrik, maar vond het echt vreselijk馃槰