26 Reacties

2 jaar geleden

Hier geen fles meer! In onze vakantie (nu 2e week weer thuis) aten we steeds laat en was hij écht al toe aan bed. Ik was wat huiverig (en vond het jammer 🥺) maar hij deed het goed na 1 avond uitproberen! Hij krijgt nu tijdens zn ontbijt melk, en met zn lunch 😊 weg kleine baby hahah 😅 hij is 15mnd 💙

2 jaar geleden

Zowel 's morgens als 's avonds nog een fles melk (nutrilon groeimelk vanaf 1 jaar). We zijn nog niet overgestapt op gewone melk. 'S avonds eet ze op zich wel voldoende mee met ons maar durf toch die fles nog niet weg te laten. En ze geniet er 's avonds echt van om dat flesje te drinken. Ze wordt helemaal blij als ze haar flesje ziet. 'S morgens kan ik ze zeker nog niet weg laten want ze ontbijt anders niet voldoende. Er zijn kindjes die nog tot 3 jaar (of mss zelfs nog langer) elke avond een flesje (groei)melk drinken. Zo lang ze die flessen nog leeg drinkt, zie ik momenteel geen reden om flessen weg te laten 🤷‍♀️

2 jaar geleden

S’morgens en s’avonds

2 jaar geleden

2 bekers koemelk ‘s avonds 1 fles kunstvoeding Als deze op is ga ik ‘s avonds gewone koemelk opwarmen

2 jaar geleden

S’avonds en s’ochtends hij vindt het nog erg lekker en drinkt niet heel veel overdag dus wat extra vocht kan geen kwaad. Geef 150 ml halfvolle melk.