12 Reacties

één jaar geleden

Hoi hoi! Bij ons meisje ging het echt heel snel en heel goed. Zij kreeg tot 2 maanden geleden ook nog een fles halfvolle melk 150cc. Dat zijn wij eerst terug gaan brengen naar 120cc een paar dagen. Toen naar 90cc voor een paar dagen en uiteindelijk de knoop doorgehakt en gewoon volledig gestopt. 90cc was namelijk zo weinig haha. Wonderbaarlijk genoeg sliep ze meteen, ze miste de fles totaal niet! Denk dat het misschien eerder ons gevoel was van ons kleine meisje die stiekem niet zo klein maar is en vooral wij nog behoefte hadden aan dat 'intiem' momentje 🤭🤭

één jaar geleden

Reactie op Maxje93

Hoi hoi! Bij ons meisje ging het echt heel snel en heel goed. Zij kreeg tot ...
Ja dat zou ook kunnen, ik vind het altijd ook nog zo'n gezellig knuffelmomentje! Bijna het enige moment van de dag dat hij nog knus tegen me aan blijft zitten. Geef je dan overdag meer drinken of drinkt je kindje automatisch door de dag heen al meer om het te compenseren?

één jaar geleden

Kv hebben we langzaamaan afgebouwd richting de lege bus aan. Met zijn verjaardag was precies de bus leeg, en diezelfde avond kreeg hij nog een fles halfvolle melk! Melk dronk hij al wel goed, dus we wisten dat dat wel goed zat en hadden het al een paar keer geprobeerd voor bed. Flesje voor bed hebben we soort van afgebouwd op vakantie omdat het warm maken steeds zo'n gedoe was, en zijn bedtijd ook anders was dan thuis (sneller na t eten naar bed, en later naar bed). Random avonden ineens zonder flesje gedaan omdat het vaak al laat was, en dat ging wonderbaarlijk heel goed! Dus met thuiskomst kreeg hij zn laatste fles (we kwamen laat in de avond thuis, leek me nog wel even fijn die laatste fles). En sindsdien geen avond fles meer! Hij kreeg ook nog maar 120 of 90cc. Mis het soms wel, maar hij deed periode voor de vakantie ook heel druk en afgeleid tijdens t flesje, dus misschien was hij er zelf ook al wel klaar mee 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem, vandaag voor het eerst om 17:30 geveven ipv 18:30.

één jaar geleden

Reactie op 12062021

Hier hetzelfde probleem, vandaag voor het eerst om 17:30 geveven ipv 18:30. ...
‘s Morgens 06:40 wakker en helemaal doorgelekt😩 Ik ga proberen om zijn melk van 150ml in de middag aan te bieden na zijn dutje

één jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Ja dat zou ook kunnen, ik vind het altijd ook nog zo'n gezellig knuffelmome ...
Mijn dochter is uit haarzelf meer gaan drinken dus ook dat is vanzelf goedgekomen!

één jaar geleden

Reactie op 12062021

‘s Morgens 06:40 wakker en helemaal doorgelekt😩 Ik ga proberen om zijn mel ...
Aah jammer dat het niet geholpen heeft! Misschien dan idd 's middags. Wij gaan in elk geval vanavond naar 120 ml en dan afbouwen. En dan daarna naar minder. Ik ben benieuwd!

één jaar geleden

Wij geven hem gewoon nog met pampers een maat groter gaat t goed. Kruidvat luiers zijn eigen maat lekt ook door

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Wij geven hem gewoon nog met pampers een maat groter gaat t goed. Kruidvat ...
Maakt hier helaas niet uit, luierbroekjes, andere merken e.d. geprobeerd. Hij drinkt sowieso veel, en plast dus ook veel.

één jaar geleden

Reactie op Marloesj89

Wij geven hem gewoon nog met pampers een maat groter gaat t goed. Kruidvat ...
Heb ook pampers gehaald een maat groter (maat 6) en nog hetzelfde verhaal. Ook andere merk luiers en maten geprobeerd van vrienden die ik mocht hebben om uit te proberen. Ligt helaas niet aan de luiers zoals frumpsie zegt in dr reactie.

één jaar geleden

En als je de luier omdraait? Ik heb hier een buikslapertje, die ook nog een volle fles drinkt voor het slapen gaan. Iedere morgen alles nat en alle luiers(maten) al geprobeerd. Nu doe ik hm 2 luiers om in zijn gewone maat. De eerste achterstevoren (blijkbaar zit aan de achterkant meer absorptie materiaal) en de tweede op de normale manier om alles op zn plek te houden. Sindsdien geen doorlekken meer, en ik tòch nog mijn flesmomentje met hem 💙

één jaar geleden

Reactie op Sjpukkie

En als je de luier omdraait? Ik heb hier een buikslapertje, die ook nog een ...
Ja dit hebben we ook geprobeerd inderdaad, al is dat wel al een tijdje geleden. Maar helaas lekte hij alsnog door. Als wij hem om 22:00 ong verschonen zit de luier sowieso meestal bomvol plas. Dus we gaan toch maar de fles afbouwen. We hebben nog wel een voorleesmomentje in ons grote bed, ben alleen benieuwd of hij nog een beetje knus blijft zitten zonder fles of dat hij het hele bed doorgaat😂 we gaan het zien!