Mijn dochter is rond de 7 maanden oud en sinds een paar dagen weigert ze haar melkflessen. Ze drinkt normaal 3 flessen van 200cc.
In de ochtend maak ik er al een papje van en hapt ze goed van de lepel. Met de middag fles krijg ik er met moeite maar 20cc in. Ze gaat om 18.30u naar bed en slaapt tot de volgende ochtend. Voor ik haar op bed leg, krijgt ze van mij nog de fles, die weigert ze nu ook en gaat zonder fles de nacht in. Eergister is het gelukt om te droomvoeden en heeft ze alsnog 170cc gedronken. Maar gisteravond wilde ze met droomvoeden geen slok.
Voor de rest eet ze goed haar fruit, groente, tussendoortjes, danone ect. Het zijn echt de melkflessen waar ze van kokhalst en weigert.
We hebben al geprobeerd vanuit een tuitfles, groter maat melktuitje, vanuit een lepel, vanuit een beker. Niets pakt ze.
Ze heeft nog geen tandjes waardoor we denken misschien beginnend een doorkomend tandje? Maar helemaal niets te zien en te voelen. Ook geen kenmerken dat het eraan komt. Heel vrolijk alert, speelt, slaapt.
Iemand tips om te proberen hoe ik toch wat melk bij haar in kan krijgen?