16 Reacties
4 jaar geleden
De babyvoeding is allemaal hetzelfde (standaard 1) daar is laatst een docu over geweest bij de keuringsdienst van waren...
4 jaar geleden
Wij zijn van kruidvat afgestapt omdat ons zoontje maar honger bleef houden en regelmatig spuugde.
Hij doet t heel goed op de Hero :)
4 jaar geleden
Wij hadden kruidvat eigen merk en opzich ging dat goed, alleen heeft ons zoontje enorm last van krampen. Dus nu toch overgestapt op nutrilon omneo in combinatie met een aantal druppels sab simplex. Heel ander kind nu 😊
4 jaar geleden
Reactie op L202021
Hier hetzelfde! In combinatie met gewone nutrilon. Omneo geven wij alleen ...
Echt een wereld van verschil hè! Ondanks dat er gezegd wordt dat het allemaal hetzelfde is, vind ik het nutrilon poeder er al heel anders uitzien dan kruidvat. Zinkt ook minder snel naar de bodem van de fles... Onze zoon lijkt ook beter verzadigd nu, dus we blijven dit mooi geven. Dan maar een paar euro meer kwijt 🤷♀️
4 jaar geleden
Reactie op Suzanne1418
De babyvoeding is allemaal hetzelfde (standaard 1) daar is laatst een docu ...
Nou het zelfde zou ik niet zeggen..
Wij hebben via internet de inhoud vergeleken en er zit wel degelijk verschil in tussen merken..
4 jaar geleden
Nutrilon. Sommige zeggen dat Kruidvat hetzelfde is als nutrilon maar als je de verpakking naast elkaar houdt zie je dat dit niet zo is. Ook is die van Kruidvat slapper en mijn kindje lustte hem niet en spuugde ervan. Natuurlijk heb je wel kindjes die gewoon met beiden goed zijn. Ik zou nutrilon aanraden met hero heb ik geen ervaring
4 jaar geleden
Wij begonnen met nutrilon, dat ging op zich prima maar krampjes, reflux enz. Toen kruidvat, maar dat was een ramp: heel veel spugen, voeding ruikt ook minder lekker, slapper. Toen Hero nutrasense en daar drinkt hij perfect van, weinig krampjes, helemaal tevreden. Beter voor onze man dan Nutrilon.
4 jaar geleden
Eerst Kruidvat standaard, nu Kruidvat extra care (voor krampjes), en hij groeit als kool en hij is een blije baby
4 jaar geleden
Wij gebruikte de eerste 3 weken Kruidvat eigen merk maar ze dronk steeds slechter daarvan en ging meer spugen+veel krampjes. Nu sinds zondag overgestapt op Hero baby standaard 1 en merk nu al veel verschil. Ze slaapt veel beter na de voeding en ze drinkt nu ook gewoon bijna standaard de fles leeg