11 Reacties

één jaar geleden

https://www.degeleflamingo.com/collections/buitenspeelgoed/products/konges-slojd-neoprene-zwemvest-float-vest-lemon Wij hebben deze, is vanaf 11kg.

één jaar geleden

Onze dochter is ergens tussen de 11.5 en 12 kilo maar de Puddle Jumper past prima. Een aanrader!

één jaar geleden

Reactie op IngeH1987

Onze dochter is ergens tussen de 11.5 en 12 kilo maar de Puddle Jumper past ...
En dan van welk merk? Sevylor of swim essentials?

één jaar geleden

Reactie op lisavl

En dan van welk merk? Sevylor of swim essentials?
Wij hebben de Sevylor

één jaar geleden

Of de puddle jumper al past ligt aan de bouw van het kind. Onze zoon is bijna 13 kilo, maar de puddle jumper is echt veel te groot. Hij is lang en slank. Wij hebben de Flipper swimsafe bandjes. Zelfs die zitten volledig opgeblazen nog ruim. Maar zijn wel fijne bandjes!

één jaar geleden

Reactie op IngeH1987

Onze dochter is ergens tussen de 11.5 en 12 kilo maar de Puddle Jumper past ...
En wat voor bouw? Mijn zoon is vrij klein en smal 😊

één jaar geleden

Reactie op lisavl

En wat voor bouw? Mijn zoon is vrij klein en smal 😊
Exacte lengte weet ik niet omdat ze al een tijdje niet gemeten is maar ze draagt maat 86 van de HEMA en H&M (weet niet of dit helpt). Als ik andere kindjes zie of in andere topics op dit forum lengte en gewicht van juni 2021 kindjes zie lijkt ze ook vrij klein en smal. Wij hadden de Puddle Jumper gekocht met het idee past ze er nu niet in dan groeit ze er vanzelf in aangezien wij na enthousiaste reacties van vrienden/familie toch al van plan waren deze te gaan gebruiken.

één jaar geleden

Wij zijn na twijfel toch voor de flipper swimsafe gegaan. (Ons zoontje is ook nog geen 15kg) wij zijn er super tevreden over. Hij bleef gelijk drijven en vind het niet erg om ze om te hebben.

één jaar geleden

Reactie op lisavl

En wat voor bouw? Mijn zoon is vrij klein en smal 😊
Toevallig vandaag gemeten en gewogen. 88cm en 11.75 kilo, hopelijk helpt dit! :)

één jaar geleden

Heb toch de flipper swimsafe besteld en zit prima!

één jaar geleden

Kleine tip, Bestel ook een klein zwembandje, die van ons vind het geweldig als ze in het diepe water in haar zwembandje zit. Door de bandjes glijd ze er dan ook niet tussenuit 😉