16 Reacties

5 jaar geleden

Kruidvat als je Google foto's gebruikt

5 jaar geleden

Ik gebruik fotofabriek

5 jaar geleden

Ik gebruik al jaren albelli en daar ben ik erg tevreden over. Je kunt kiezen voor platliggende pagina's en voor afdruk op fotopapier. Ik vind beide erg fijn en geeft het fotoboek net even wat meer luxe. Is wel redelijk duur, maar eens in de zoveel tijd is er korting (bijvoorbeeld alle extra pagina's gratis).

5 jaar geleden

Ik gebruik nu colorland, is even werk maar via groupon super goedkoop (vierkant boek 30x30 met 140 paginas rond de 30 euro?

5 jaar geleden

Pixum

5 jaar geleden

Albelli

5 jaar geleden

Reactie op Suz2

Ik gebruik al jaren albelli en daar ben ik erg tevreden over. Je kunt kieze ...
Helemaal mee eens! Ik maak altijd het boek en wacht dan met bestellen totdat er korting is 😉

5 jaar geleden

Albelli vind ik heel erg mooi. Sinds kort heb ik op mijn mobiel de app onceuponapp. Die is wel super makkelijk en mooi, maar minder fu ncties dan albellk

5 jaar geleden

Ik gebruik de app: Popsa

5 jaar geleden

Albelli absoluut! Altijd goede service mocht iets niet goed zijn. Wil je echt een heel profi album dan kan ik je profotonet aanraden. Gaan we ons trouwalbum bestellen

5 jaar geleden

Ik gebruik altijd albelli en kies dan voor een thema boek. Dan hoef je alleen nog foto's en tekst in te voegen en klaar. Want de achtergronden en tekstbalken staan al helemaal netjes. Dus je bent zo klaar.

5 jaar geleden

De fotoboeken van once Upon zijn super mooi! Via de app heel makkelijk samen te stellen. Foto is van 1 van onze boeken 😊

5 jaar geleden

Hier ook veel boeken van Albelli! Erg tevreden mee!!!

5 jaar geleden

Voor ons trouwalbum heb ik uitgezocht welke aanbieder de beste kwaliteit geeft en nog steeds een prima prijs: fotofabriek. Staan ook afgelopen jaar nog bovenaan zie ik. https://www.tipsfotoalbummaken.nl/testuitslagen/fotoalbums/

5 jaar geleden

Pixum gebruik ik. Heb al heel wat geprobeerd maar vind dit toch echt kwalitatief een topper

5 jaar geleden

Once Upon! Super handig vanaf je telefoon!!