14 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb hier nog nooit van gehoord eigenlijk. Wat zijn de voordelen ervan?:)
3 jaar geleden
Ik heb hier nog nooit van gehoord eigenlijk. Wat zijn de voordelen ervan?:) ...
Ze zeggen dat het kan helpen om de bevalling op te wekken. Maar of dat het ook daadwerkelijk doet?
3 jaar geleden
Ja ik ga dat zeker doen. Dadels omdat het positieve invloed heeft op het ijzergehalte en borstvoeding. De frambozenblad thee idd om bevalling op te wekken. Lichamelijke is het voor mij best een zware zwangerschap. Ik slaap ook bijna niet en heb een chronische ijzer tekort. Ik bestel de box via biomom en koop de Ajwa dadels. Hopelijk werkt het en anders kan het ook geen kwaad.
3 jaar geleden
Ja ik ook:) Frambozenbladthee ga ik Vd week ook mee beginnen en eet al geregeld dadels. Maar vanaf week 37 wil ik er ook meer gaan eten. Fijne tips over de dadels, er zijn zoveel soorten, op wat voor basis moet je die nou kiezen?! Biomom box heb ik ook besteld, superlief vrouw die erachter zit en je krijgt er de Roos van Maryam bij 🙌🏻
2 jaar geleden
Reactie op Mikjej
Ik ben nu 36 weken en ik ga het ook doen! De ervaringen die ik heb gehoord ...
Ja ik zou het aanraden! Ik ben inmiddels al meer dan een jaar geleden bevallen, maar heb echt een droom bevalling gehad zonder enige pijnstilling. Ga volgende zwangerschap weer dadels eten en frambozen blad thee drinken!