14 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb hier nog nooit van gehoord eigenlijk. Wat zijn de voordelen ervan?:)

3 jaar geleden

Ik heb hier nog nooit van gehoord eigenlijk. Wat zijn de voordelen ervan?:) ...
Ze zeggen dat het kan helpen om de bevalling op te wekken. Maar of dat het ook daadwerkelijk doet?

3 jaar geleden

Ik eet al sinds ik zwanger ben dadels vindt datsuper lekker ik koop ook altijd die van de albertheijn maar dadels in het algemeen zij goed voor je heb niet gehoordt dat het je bevalling op wekt.

3 jaar geleden

Ja ik ga dat zeker doen. Dadels omdat het positieve invloed heeft op het ijzergehalte en borstvoeding. De frambozenblad thee idd om bevalling op te wekken. Lichamelijke is het voor mij best een zware zwangerschap. Ik slaap ook bijna niet en heb een chronische ijzer tekort. Ik bestel de box via biomom en koop de Ajwa dadels. Hopelijk werkt het en anders kan het ook geen kwaad.

3 jaar geleden

Ik ga het ook doen, in ieder geval frambozenbladthee. Baat het niet dan schaadt het niet. Ga met 36 weken beginnen! :)

3 jaar geleden

Het is niet per se om de bevalling op te wekken maar het kan positieve effecten op de weeën, ontsluiting en bloedingen hebben. In Duitsland is het bijv. veel gebruikelijker en bekender dan hier om dit te doen.

3 jaar geleden

Waar kopen jullie de frambozenblad thee? Online of in een winkel?

3 jaar geleden

Ik ga volgende week beginnen met 37 weken. Ajwa dadels schijnen het beste te zijn. Ik eet ze al jaren. Alleen nu ga ik elke ochtend beginnen met de aanbevolen 7 stuks. Ik spoel ze weg met de thee😅

3 jaar geleden

Waar kopen jullie de rozenblad thee? En waar de ajwa dadels?

3 jaar geleden

https://www.biomom.nl/product/2735134/frambozenblad-thee-bio-100-gr. https://nakheelalya.nl/product-category/luxe_ajwa_dadels/

3 jaar geleden

Ja ik ook:) Frambozenbladthee ga ik Vd week ook mee beginnen en eet al geregeld dadels. Maar vanaf week 37 wil ik er ook meer gaan eten. Fijne tips over de dadels, er zijn zoveel soorten, op wat voor basis moet je die nou kiezen?! Biomom box heb ik ook besteld, superlief vrouw die erachter zit en je krijgt er de Roos van Maryam bij 🙌🏻

2 jaar geleden

Ik ben nu 36 weken en ik ga het ook doen! De ervaringen die ik heb gehoord zijn dat de vrouwen een hele snelle en goede bevalling hebben gehad! Dus allemaal echt binnen 5 uur weeën en baby er uit, en ook maar iets als 1 of 2 keer hoeven persen!

2 jaar geleden

Reactie op JSP

Waar kopen jullie de rozenblad thee? En waar de ajwa dadels?
Ik haal de dadels bij jumbo/Dirk en de frambozenblad thee van de tuinen bij holland & barret

2 jaar geleden

Reactie op Mikjej

Ik ben nu 36 weken en ik ga het ook doen! De ervaringen die ik heb gehoord ...
Ja ik zou het aanraden! Ik ben inmiddels al meer dan een jaar geleden bevallen, maar heb echt een droom bevalling gehad zonder enige pijnstilling. Ga volgende zwangerschap weer dadels eten en frambozen blad thee drinken!