Hoi allen... Ik loop nu op mn laatste eindje... Ben helemaal gesloopt door de frustratie en huilbuien van onze dochter.
Ze wilt de hele dag door niets anders dan zitten en staan, wat ze prima kan maar ze kan niet zelf in die houdingen komen. Kruipt of tijgert ook nog niet. Rolt wel al om. Ik probeer haar de hele dag tevreden te houden, maar 2 uur nadat ze wakker is, is mijn energie alweer -100. Probeer haar aan iedere kant te stimuleren in hoe verre dat mogelijk is maar ze snapt het gewoon nog niet.
Rollen op de buik = krijsen. Terug rollen kan ze dan in haar boosheid vergeten en dan moet ze echt weer afdraaien, zo overstuur is ze. Medische dingen zijn al uitgesloten. Zelfs met eten tegenwoordig wilt ze al niet meer blijven zitten 🙄 neerleggen om te verschonen... haal de oordopjes maar uit de kast. En als je haar omkleed kan de hele buurt mee genieten.
Ben nu op het punt dat ik er geen energie en zin meer in heb... maar 5 minuten het zelfde doen is dus al drama. Zal ik haar na een schone luier, volle buik maar gewoon laten krijsen? Ze moet toch ooit gaan leren dingen doen? 😅
Als ik haar neer zet kan ze prima een half uur zelf zitten, staan kan ze aan de tafel en doet zelfs al pasjes.
Maakt overigens niets uit of ik er bij zit of niet, ze heeft geen verlatingsangst of tandjes die doorkomen... En al door de dokter en CB nagekeken.