40 Reacties

5 jaar geleden

Jaa allemaal, leuk toch 馃槃馃槏

5 jaar geleden

In Belgi毛 is het aanbod maar schaars, zelfs geen rompertje bij Zeeman馃 馃お

5 jaar geleden

zo schatige

5 jaar geleden

Jaaa allemaal. Heb die van hero baby al binnen haha

5 jaar geleden

Reactie op Filou008

Balen is dat seg :/ na het schijnt kun je een pakket bij je gynaecoloog aanvragen, vriendin van mij heeft dat gedaan

5 jaar geleden

Ik heb geen idee, ik houd wel van gratis 馃ぃ welke pakketten zijn er zoal?

5 jaar geleden

Ik ook alles hoor! Vind het ook leuk馃槏馃お

5 jaar geleden

Ik moet nog even wachten op mijn 2e dikkere streep op de test. Ik wacht de 1e echo dan ook af

5 jaar geleden

Jaaa ik ga ze ook wel aanvragen. Ben benieuwd welke er allemaal zijn dus als iemand tips heeft 馃槈馃槉

5 jaar geleden

Ja zeker! Prenatal, kruidvat, etos heeft als het goed is de gratis pakket

5 jaar geleden

Ja, maar vanaf wanneer kan je dit doen? Ik ben morgen pas 5 weken. Is een beetje vroeg misschien

5 jaar geleden

Ik heb ze overal aan gevraagd haha..馃構 Tussen de 3e en 4e maand kon ik ze pas ophalen en kreeg ik bericht.

5 jaar geleden

Reactie op Synd

Ja, maar vanaf wanneer kan je dit doen? Ik ben morgen pas 5 weken. Is een b ...
Sommige kun je pas na week 12. Maar hoorde laatst ook van iemand die er al eentje eerder heeft gehaald. Ik ga beginnen aanvragen na mijn eerste echo als alles goed is.

5 jaar geleden

Waar kun je de zwangerboxen aanvragen?

5 jaar geleden

Zijn jullie niet erg bang voor al die spam?

5 jaar geleden

https://www.babydozenaanvragen.nl/blije-doos-hema/ Deze link vond ik ook nog weet alleen niet of het allemaal Betrouwbaar is

5 jaar geleden

Ik wacht nu af tot na de eerste echo. Moet zeggen dat ik het bij mn miskraam gedaan had met 7 weken na al 2 echo's en het toen allemaal heel pijnlijk vondt. Het was ook heel moeilijk om alles stop te zetten. Maar vind het zeker altijd heel leuk. Hier kun je ook nog bij supermarkten een boodschappen pakket halen. Bij janlinders en de plus

5 jaar geleden

Jaa heb ook al wat aangevraagd. Kan die bij de Blokker al ophalen, maar die haal ik na de 1e echo op. Prenatal enz kan je pas na 12 weken ophalen zoals ik las

5 jaar geleden

Reactie op Filou008

Jawel dat lukt wel hoor, heb er 1tje aangevraagd 馃榿