11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze moederfiets ook en heb een mandje voorop. Misschien niet perse het mooiste, maar wel handig! Zal even een foto zoeken.

2 jaar geleden

Dit mandje. Klik je er zo op en af.
Ik heb ook de gazelle bloom, hoezo kan er geen kratje voorop?

2 jaar geleden

Ik heb ook een Gazelle Bloom met een fietstas. Dit adviseerde ze om het gewicht een beetje te verdelen. Ik heb deze Bekijk Basil City fietsshopper - Enkele Fietstas - 16 liter - zwart op: https://www.bol.com/nl/p/basil-city-fietsshopper-enkele-fietstas-16-liter-zwart/9200000098800757?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp.

2 jaar geleden

Je hebt geloof ik ook fietstassen voor aan je voordrager met het mik systeem als het goed is zit dat systeem ook aan de voorkant

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ik heb ook de gazelle bloom, hoezo kan er geen kratje voorop?
Ik heb niet de elektrische versie

2 jaar geleden

Reactie op baby4mei

Ik heb ook een Gazelle Bloom met een fietstas. Dit adviseerde ze om het gew ...
Ook de niet elektrische variant? In combinatie met een kinderzitje achter? Heb je dan geen bagageverlenger nodig?

Reactie op Aardbei0607

Ik heb niet de elektrische versie
Ik heb dezelfde! Maar dan in het groen maar ik vroeg me af waarom er geen kratje op kan? Komt dat door het schuin op het stuur of waarom zou het niet kunnen?

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ik heb dezelfde! Maar dan in het groen maar ik vroeg me af waarom er geen k ...
Oh die uit 2022 zie ik maar die zijn volgens mij precies hetzelfde als die van 2021

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Oh die uit 2022 zie ik maar die zijn volgens mij precies hetzelfde als die ...
Zijn dezelfde inderdaad. Bij ons zit geen voordrager op. Een rekje waar het kratje op kan. Of heb jij die erop laten zetten?

Reactie op Aardbei0607

Zijn dezelfde inderdaad. Bij ons zit geen voordrager op. Een rekje waar het ...
Ooh je je bedoeld dat er niet standaard een rekje opzit waardoor er geen mand op kan?! 🙈 Ik dacht dat je bedoelde dat er helemaal geen voordrager op dit model kan.. Als je een stoeltje achter hebt zou ik er wel een voordrager op laten zetten voor de boodschappen enzo. Ons kindje zit nu nog voor maar als hij achterop gaat wil ik ook een rekje voorop(teminste dat had inkom gedachten als dat wel kan)