38 Reacties

2 jaar geleden

Hier is nummer 16 4 maandjes geleden doorgekomen en sindsdien geen nieuwe te bekennen.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje stopt bij 2 ondertandjes… ik geloof dat ik alvast maar een kunstklappertje ga bestellen…. 🙋🏼‍♀️🤭😂

2 jaar geleden

😱😳 ik heb een paar gekeken of ik wel in de goede maand zat met jaartal....

2 jaar geleden

Reactie op Zomerster

Wat heftig! Heeft ie er verder geen last van?
Nouja.. lastig... Ik hoop van niet. Hij is overdag gewoon vrolijk.. snachts is hij altijd beetje rommelig (en er komen momenteel ook 4 kiezen door..)

2 jaar geleden

Nee hele gebit niet maar ook hier een kindje wat voor loopt, ik denk dat we ongeveer op de helft zitten...

2 jaar geleden

Zoontje is bijna 15 maanden. Heeft nu boven 4 snijtanden en beide hoektanden. Onder 4 snijtanden beide voorste kiezen en snijtanden bijna door. Loopt dus ook wel voor denk ik.

2 jaar geleden

Mijn dochter van 14 maanden heeft nog maar 2 tandjes onder die nog maar half door zijn

2 jaar geleden

4 snijtanden boven, 4 snijtanden onder en 3 (bijna 4) kiezen. Nu bijna 15 maanden

2 jaar geleden

Reactie op junimama2021

Mijn dochter van 14 maanden heeft nog maar 2 tandjes onder die nog maar hal ...
Hier nu net iets meer dan 15mnd en sinds een kleine week is haar 1e boventand door. Verder ook alleen nog maar 2 tandjes onder die half door zijn.

2 jaar geleden

Er komen nu 4 snijtanden door en dan zijn wij er ook!

2 jaar geleden

Reactie op Caatje🥰

Mijn dochtertje stopt bij 2 ondertandjes… ik geloof dat ik alvast maar een ...
Hahaha!!

2 jaar geleden

dochter hier bijna 16 maanden en moet nog 5 kiezen en der snijtanden en dan is ze compleet 🥲 ze kwijlt als een malle volgens mij gaat kies nr 4 door komen

2 jaar geleden

Nog de laatste 4 kiezen te gaan maar op die 4 na zijn hele gebit al en de kleine is bijna 16 maanden

2 jaar geleden

Hier sinds vandaag eindelijk de eerste tandjes te zien, gelijk ook de eerste 4 🥺😅

2 jaar geleden

Reactie op Caatje🥰

Mijn dochtertje stopt bij 2 ondertandjes… ik geloof dat ik alvast maar een ...
🤣

2 jaar geleden

Wow wat snel en heftig zeg, maar je bent er maar mooi vanaf :). Hier nog maar 4 tandjes bij 15 maand 😬

2 jaar geleden

15 maanden en ook het gebit compleet 😍