Zijn er hier meer dames die hun kindjes iets laten trakteren op school zodra hun broertje of zusje is geboren? Mijn dochtertje gaat pas sinds een paar weken naar de peuterspeelzaal en weet niet of dat het gewoonte is om bij zo een gelegenheid iets uit te delen....🙈
Mijn zoontje zit op het kinderdagverblijf en laat hem wel trakteren, hij is ook erg bezig met mama baby buik 🥰 tegen de tijd overleg ik even wat ze het liefst hebben maar zat zelf aan kleine waterijsjes te denken.
Mijn moeder deed dat vroeger ook toen mijn zusje geboren was. Dat ik trakteerde op de peuterspeelzaal. Het zal nu wel anders zijn ivm corona regels wat wel en niet mag.
Mijn oudste zit op de basisschool en die laat ik wel trakteren, heb deze zelf gemaakt. Bij ons moet het in een afgesloten verpakking zitten zodat ze het mee naar huis kunnen nemen want het mag ivm corona niet op school worden genuttigd
Had bij de rondleiding al wel gevraagd wat kon qua traktaties en toen gaf d ...
Oh top! Meestal wordt een geboorte wel gevierd. Zelf vaak nog op de basisschool! Ik zou iets leuks doen met rozijntjes ofzo. Op Pinterest staan héél veel ideeën qua traktaties.