23 Reacties
5 jaar geleden
Ik vraag mij dus af of ik mijn camera/telefoon ook aan een verpleegkundige daar mag geven die alleen even foto’s maakt van het moment dat ik voor het eerst de baby op mijn borst heb en de reactie van mijn vriend erbij. Doen ze dit? Want zo’n foto is voor mij al helemaal voldoende
5 jaar geleden
Wel over na gedacht maar gezien de kosten laat we het denk ik maar... doordat de tijd van de geboorte niet goed te plannen is(tenzij geplande keizersnede) kunnen de kosten echt gigantisch oplopen. Als de kleine er eenmaal is doen we binnen een paar dagen wel nog een shoot en met 36 weken ook.
5 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Ik vraag mij dus af of ik mijn camera/telefoon ook aan een verpleegkundige ...
Volgens mij willen ze dat (afhankelijk hoe je bevalling loopt) best doen, als ik dat uit verhalen hoor
5 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Ja hoor dan doen ze zeker, staat vaak ook in een standaard geboorteplan de vraag of er wel of niet foto’s gemaakt mogen worden. Bij ons heeft de kraamverzorgster foto’s gemaakt. Helaas een beetje onscherp, maar een hele waardevolle herinnering.
5 jaar geleden
Reactie op juultje2020
Ja hoor. Dat doen ze! Bij mijn zoontje was er een extra vpk van een andere afdeling die een dagje mee liep. Die heeft de foto's toen gemaakt voor mij. Ligt er natuurlijk wel aan hoe de bevalling loopt en of er personeel voor is.
5 jaar geleden
Wel over na gedacht maar gezien de kosten laat we het denk ik maar... doord ...
Hoe bedoel je? Je betaald toch een vast bedrag en de fotograaf staat daarvoor ook een aantal weken stand-by voor jouw bevalling.
5 jaar geleden
Reactie op Huplakee88
Hoe bedoel je? Je betaald toch een vast bedrag en de fotograaf staat daarvo ...
Vraag me af hoeveel jij gaat betalen dan want elke goeie fotograaf die ik er bij zou willen hebben zit je al snel boven de €1000. Ze komen dan vanaf een bepaalde ontsluiting tot een/twee uur na de bevalling dit kan uren duren die mensen moeten ook betaald worden
5 jaar geleden
Vraag me af hoeveel jij gaat betalen dan want elke goeie fotograaf die ik e ...
1000 euro is wel heel prijzig hoor. Ik heb een fotografe uit Heemstede geboekt die daar echt onder zit en onwijs goed is :)
5 jaar geleden
Stefjeee: zoek eens naar Danielle Veenhof Fotografie uit Hoofddorp. Een hele goede geboorte fotografe en onwijs vriendelijk
5 jaar geleden
Reactie op Talitha263
1000 euro is wel heel prijzig hoor. Ik heb een fotografe uit Heemstede gebo ...
De fotografen die ik er bij zou willen hebben(is nogal een intiem moment dus lang niet zomaar elke fotograaf) komen allemaal rond de €1300 euro uit de goedkoopste die ik heb kunnen vinden in de buurt zit op de €1000 maar die stijl spreekt mij niet echt aan. Daarnaast hebben we al shoots staan voor de 36 weken een de kraam week wat ook samen uitkomt op €700. Dan zou ik bijna op €2000 euro uitkomen voor alle foto’s dat vind ik echt veel geld. Maar mocht iemand een goede tip hebben voor regio Eindhoven hoor ik het graag. De andere shoots staan geboekt bij Lotts Photography.
5 jaar geleden
Reactie op Talitha263
Stefjeee: zoek eens naar Danielle Veenhof Fotografie uit Hoofddorp. Een hel ...
Dat tarief is ook €1050 staat op de site?
5 jaar geleden
Vraag me af hoeveel jij gaat betalen dan want elke goeie fotograaf die ik e ...
Rond de 1200 zelfs inclusief verslag.
Je betaald niet alleen voor een paar leuke foto's he? Het is het stand-by staan vanaf boeken, apparatuur, aanwezig zijn, ervaring, nabewerking en de tijd die daar in gaat zitten, fotoboek etc.
5 jaar geleden
Laura de Kwant is een hele fijne fotograaf. Als je houdt van meer documentaire stijl fotografie!
5 jaar geleden
Reactie op Huplakee88
Rond de 1200 zelfs inclusief verslag.
Je betaald niet alleen voor een paa ...
Ja dat snap ik maar dan kan ik dat nog wel veel geld vinden 🤣