14 Reacties

4 jaar geleden

Zoiets zelf maken? Hadden mijn ouders bij ons gemaakt. De muisjes zijn van halve piepschuim ballen en kan je bestellen bij Ali expres

4 jaar geleden

Wij gaan waarschijnlijk voor een geboortebord op één van de keukenramen 😊. Linkje naar wat voorbeelden: https://www.kidsdeco.nl/geboorte/geboortebord/

4 jaar geleden

Ik heb een oude gemaakte ooievaar gekregen van mn schoknzjs die mijn vader ooit heeft gemaakt toen mijn broertjes en zusje werden geboren🥰 Ik dacht dat deze jaren geleden al verloren was gegaan. moet alleen even beetje verven dan kan die zo opgehangen worden

4 jaar geleden

Wij gaan voor een geboortebord, gepersonaliseerde van kidsdeco

4 jaar geleden

Met van die raamstiften (soort van krijtstift) zelf iets op je raam schrijven en tekenen. Als je twijfelt aan je geschrift of tekenkunst, kan je eerst even een voorbeeld aan de binnenkant kleven en het dan overtrekken met de stiften langs de buitenkant. Kan je misschien zelfs iets gebruiken van wat er op je geboortekaartje komt.

4 jaar geleden

Reactie op Chann07

Zoiets zelf maken? Hadden mijn ouders bij ons gemaakt. De muisjes zijn van ...
Wauw.. heb je een link van die ballen?.. Kan alleen witte vinden :-(

4 jaar geleden

Raamsticker bestellen bij Ali? Hebben wij bij de 1e gedaan, alleen nooit opgehangen 🙈 ga nu poging 2 doen :p

4 jaar geleden

Zoiets?

4 jaar geleden

Reactie op Chann07

Super leuk! Hoe groot zijn die balletjes ongeveer?

4 jaar geleden

Leuke ideeën! Ik dacht zelf nog aan een krans van druivenhout met een tule strik eraan, beetje subtiel. En de krans zelf kan ik daarna nog laten hangen 😊

4 jaar geleden

Reactie op Chann07

Leuk gemaakt dit zeg! Is het op karton gemaakt?

4 jaar geleden

Mijn vriend gaat zelf van afvalhout een blokken toren maken voor in de voortuin. Die geven we dan een leuk kleurtje en op elk blok een letter van de naam.

4 jaar geleden

Reactie op oostje89

Leuk gemaakt dit zeg! Is het op karton gemaakt?
Nee op een dunne mdf plaat

4 jaar geleden

Reactie op RPW266

Super leuk! Hoe groot zijn die balletjes ongeveer?
Volgens mij waren zo 8cm.