In het kader van: we proberen alles, en niet geschoten is altijd mis..
Via een vriendin kreeg ik de tip om me eens te verdiepen in etherische oliën. Om te zien of mijn dochter daar beter door gaat slapen. Ik was sceptisch, want normaal gezien ben ik hier niet zo van.
Maar afgelopen weken is mijn dochter erg vaak wakker s nachts. Slaapcoaching hebben we gehad en heeft goed geholpen, maar denk dat dit toch bij sprongetje/slaapregressie hoort.
Dus nu heb ik viavia een geurdiffuser kunnen lenen en heb ik lavendel-olie gekocht.
Afgelopen 2 nachten s avonds 1 druppeltje olie erin. En bij de voeding van 1 uur bijvullen en nog een druppeltje.
Ik weet niet of het toeval is of niet: maar ze slaapt al 2 nachten heel goed. Maar 1x wakker geworden voor een voeding en daarna lief verder slapen. Bizar.
Als jullie het fijn vinden kan ik over paar dagen nog wel een update sturen. Wie weet is het echt toeval 😅
Zijn er meer moeders die hier goede (of slechte) ervaringen mee hebben?
NB: mocht je dit zelf willen proberen verdiep je goed in de oliën. Er is veel te koop, maar ook veel iets chemische troep. Zo verkopen geloof ik de Lidl (?) en de Tuinen ook geurolien, maar deze zijn niet altijd volledig natuurlijk.
Ik heb ze van Young Living.
Niet goedkoop trouwens allemaal.. maarja, alles voor een beetje slaap 😁