11 Reacties
2 jaar geleden
En als je stukjes geeft? Als rapley zeg maar? Dat ze echt 100% zelf kan ontdekken, voelen, proeven, etc etc?
2 jaar geleden
Reactie op babyboy6-6
En als je stukjes geeft? Als rapley zeg maar? Dat ze echt 100% zelf kan ont ...
Heb ik ook geprobeerd! Voelen gaat goed! Smeert het helemaal in haar haar en de rest op de grond. Niets in haar mondje! 😅
Fruit geef ik vaak ook rapley. Ik geef het meeste rapley en af en toe gepureerd met lepel
2 jaar geleden
Hier ook gehad.
Ik heb toen babyhapjes van Pumpkin besteld. Hier wordt groente gecombineerd met fruit. Vaak is het ongeveer 65% groente en de rest fruit.
Dit een tijdje geprobeerd en dat ging goed. Daarna weer over op de gewone groentehapjes en die eet ze nu!
2 jaar geleden
Ohh zo herkenbaar! Mijn zoontje vertikt het ook na idd allerlei tips gekregen en uitgeprobeerd te hebben. Ook tussendoortjes als in een koekje of maïs chips gaan er niet in. Gelukkig wel stukjes brood met beleg en fruit.
Ik heb helaas geen tips voor je, hoop gewoon dat onze zoon het voor z’n 1e verjaardag ineens een keer wel accepteert🙈
Miss dat wij een tijdje stoppen met de groentehap en dan ineens weer wel aanbieden kijken of hij dan vergeet dat tie het niet wil eten😅