12 Reacties

één jaar geleden

Hier hetzelfde probleem bij ons zoontje. Ik ga deze bestellen. Maar of het gaat werken?🤣

één jaar geleden

Ik had dit ook verwacht bij mn zoontje. Maar hij accepteert het wonderbaarlijk goed. Wat ik zou doen is een muts bij je hebben als je naar buiten gaat. Als ze het koud heeft of je merkt dat het echt koud is vragen of ze nu wel een muts op wilt. Zo snapt ze wellicht de link met warm hoofd en de muts! Persoonlijk zou ik er geen strijd van maken.

één jaar geleden

Oh en hier heeft ie vaak ook wantjes aan en dan kan die het ook niet van zn hoofd trekken🤣

één jaar geleden

Wij hebben een dun mutsje met drukknopjes aan de kin dus zo zit die vast. Soms wilt ze die er wel af trekken. Een andere muts moet ze ook niet hebben 🙈

één jaar geleden

Een muts die ze zelf leuk vindt. Dus iets met oortjes

één jaar geleden

Soms denk ik: dan niet hoor, je accepteert het vanzelf wel als je het koud hebt. Maar je kunt een balaclava proberen? Die accepteert mijn kind meestal wel!

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Oh en hier heeft ie vaak ook wantjes aan en dan kan die het ook niet van zn ...
Hoe zorg je ervoor dat hij die wantjes niet uit krijgt dan?! Mijn kind trekt ze gewoon uit 😭😭😭en daarna ijskoude handjes. Maar ja zoals eerder gezegd, vaak denk ik “dan niet” , doe ze vaak opnieuw aan maar als hij niet wil..

één jaar geleden

Hier ook zo 1. Ik ga een balaclava bestellen. Benieuwd of hij dit accepteert 😬

één jaar geleden

Reactie op Stinapa

Hoe zorg je ervoor dat hij die wantjes niet uit krijgt dan?! Mijn kind trek ...
Ik doe de mouw van de jas over de wanten, je hebt ook wanten met een klittenband sluiting om de pols! Die zijn bij ons niet nodig. Denk dat je het gewoon moet aanbieden als je eenmaal buiten bent en als ze merken hoe koud het is. Merk dat het bij mn zoontje helpt en dat hij de link nu legt tussen warme handen/hoofd en muts/wanten

één jaar geleden

Hier heeft hij nog geen muts of wanten aangehad. Maar ik doe idd ook met wanten eerst die aan, en dan zn jas erover! Zo valt het niet zo makkelijk uit te trekken. En ik ga idd ook zo'n bivak muts met sjaal kopen. Lijkt me een heel gedoe met winterjas, dikke sjaal, muts er over en dan nog zn wanten aan. Net zo'n michelin poppetje 😅

één jaar geleden

Reactie op Mama Aapie

Ik doe de mouw van de jas over de wanten, je hebt ook wanten met een klitte ...
Hier trekt ie ze nog steeds uit als ik eerst de wantjes aan doe en dan de jas, dus met de mouwen er overheen (geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt). Wat je zegt over buiten laten merken doe ik ook! En soms accepteert hij het dan wel. Ach ja hij leert het vanzelf 🙈

één jaar geleden

Ohh ons dochtertje die wil ook niets op dr hoofd, en protesteerde al als we alleen al wantjes en muts laten zien. Vandaag was t koud en regenachtig, en ben heen met dr op de fiets gegaan zonder, brrr, en terug wantjes aan en muts op. Krijsen natuurlijk, maar ze werd al snel stil, denk dat ze de warmte voelde en ineens snapte dat het dus fíjn is ;) hopelijk onthoud ze t voor morgen 😅 wie weet worth the try voor jou!