5 Reacties
2 jaar geleden
Herkenbaar! Ze wil vooral ontdekken en in een stoel stil zitten, zit er niet in 😆. Moet zeggen dat het voor ons wel lukt uit eten te gaan, maar gaan dan niet naar een fancy restaurant. Laatst zijn we bijv. naar een all in sushi restaurant gegaan en dan nemen we allerlei verschillende speeltjes mee, laten haar zelf rond lopen, wil ook van alles wel wat proeven (ze heeft helemaal niet zelf in een stoel gezeten). Zo is het dan wel 1 a 1.5 uur vol te houden. Thuis doen we alleen avondeten aan tafel samen, ontbijt en lunch zit ik zelf wel aan tafel maar zij komt hapjes ophalen. Dit is de enige manier die werkt waarbij ze eet 😉.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Thuis in de eetstoel lukt gelukkig wel. Buiten de deur is lastig want alles is zo interessant! Wij hebben een heel nieuwsgierig en super sociale jongen dus die wilt alles aanraken, voelen en contact maken met andere mensen. Stil zitten zit er niet in, en speelgoed is dan niet interessant genoeg 😅 we wisselen elkaar dan af met hem rondjes lopen/eten/drinken. Relaxed is anders haha maar goed ik ga ervan uit dat het later wel anders zal zijn.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Zolang ie eet, blijft ie zitten. Maar als hij genoeg heeft, duwt hij het weg en wil er meteen uit.. wij hebben daardoor ook heeeel lang geen terrasje ofzo gedaan. Dat lukt nu ondertussen wel. We nemen hem op schoot of hij stapt wat rond onze tafel. Op restaurant durf ik voorlopig ook nog niet.. ofja, ik durf het wel, maar als we dan maar met z'n tweeën zijn en 1 iemand moet hem entertainen en de andere snel-snel eten om het over te nemen, dan vind ik het zelf niet de moeite om op restaurant te gaan