11 Reacties

4 jaar geleden
Heeyhalloo! De zalm moet een temperatuur bereikt hebben van 85 graden, dat bereikt hij niet als hij gerookt is, zowel warm als koud gerookt niet. Wij roken altijd zelf zalm en sinds ik zwanger ben bak ik hem inderdaad altijd voordat ik hem eet. De echte lekkere rooksmaak gaat er wat af doordat er een baksmaak voor terug komt. Maar het is nog steeds wel echt lekker hoor! Je zou hem eventueel ook in de oven kunnen doen in folie of iets.
Het nadeel is dat het wat droger wordt als je de zalm na het roken nog bakt, maar het kan prima!

4 jaar geleden
Goed om te weten dames bedankt! 馃槂Was bang dat de smaak te vissig of dat de vis droog zou worden door het bakken..

4 jaar geleden
Ik heb geprobeerd om gerookte zalm te bakken, alleen ik vond het daarna echt niet meer lekker eerlijk gezegd. Maar ik ben dan ook wel een zeur qua eten hoor haha馃ぃ. Vooral sinds ik zwanger ben, niks smaakt meer als voorheen. Heel irritant. Ik hoop dat het jou/jullie wel lekker zal smaken in ieder geval. Eet smakelijk!

4 jaar geleden
Maar wat ik me afvraag, mag je dus wel een omelet/roerei eten? Want ik hoor vaak dat het afgeraden wordt. Dus leef maar op hardgekookte eieren terwijl ik liefst elke dag een gebakken of zacht gekookt ei eet.

4 jaar geleden
Reactie op Stephanie_frerichs
Maar wat ik me afvraag, mag je dus wel een omelet/roerei eten? Want ik hoor ...
Het gaat erom dat de dooier niet vloeibaar is! Dus ja dat kan! 馃榿馃榿

4 jaar geleden
Het gaat erom dat de dooier niet vloeibaar is! Dus ja dat kan! 馃榿馃榿
Oh god er gaat een wereld voor me open馃ぉ. Morgen maar eerst een omelet eten. Na 5 maanden mis ik dit haha

4 jaar geleden
Reactie op Stephanie_frerichs
Maar wat ik me afvraag, mag je dus wel een omelet/roerei eten? Want ik hoor ...
Heel goed bakken en lang.