8 Reacties

4 maanden geleden

Zou beide kunnen denk ik. Misschien eens een paar dagen het middagdutje inkorten en kijken wat dat doet?

4 maanden geleden

Toen we stopte met de speen was onze dochter ook opeens vroeg wakker. Ze moeten er even aanwennen want nu slaapt ze ook weer langer. Geef het een paar weken en je zal zien ze slaapt weer langer.

2 maanden geleden

Ja dat is hier ook zo. Nu hij zindelijk probeert te worden is hij om 5:30 al wakker omdat hij moet plassen 😵‍💫

2 maanden geleden

Maakt het iets uit waar het door komt? Zou je de speen weer teruggeven als het daardoor komt? Uiteindelijk zal ze sowieso een keer van de speen af moeten. En ook van het middagdutje.

2 maanden geleden

Reactie op baby4mei

Ja dat is hier ook zo. Nu hij zindelijk probeert te worden is hij om 5:30 a ...
Wel knap dat hij daar al wakker van wordt.

2 maanden geleden

Reactie op JLEG

Toen we stopte met de speen was onze dochter ook opeens vroeg wakker. Ze mo ...
Hier wordt mijn zoontje ook eerder wakker dan normaal sinds we gestopt zijn met zijn speen. We zijn nu 4 weken verder en idd hij slaapt wel iets langer door☺️

2 maanden geleden

Reactie op SuusZ88

Maakt het iets uit waar het door komt? Zou je de speen weer teruggeven als ...
Ik denk dat hij misschien eerder ook wel rond dit tijdstip wakker is geworden maar dan door z’n speen weer in slaap is gevallen. Ik probeer nu uit te leggen dat het nog nacht is en dat hij verder moet slapen, soms lukt dat. Ik zou de speen niet teruggeven. Ik denk erover om misschien vanavond hem rond 11 uur nog op de wc te zetten zodat hij misschien later wakker wordt. Wat denken jullie?

één maand geleden

Reactie op baby4mei

Ik denk dat hij misschien eerder ook wel rond dit tijdstip wakker is geword ...
Ik doe dat wel, zodat hij langer kan uit slapen