20 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon weegt nu met 10 maanden, 10 kilo 😁

2 jaar geleden

ons kind zat toen er wat boven maar woog met 6 maanden al zoveel

2 jaar geleden

Mijn kindje is 10 maand en weegt 7,760 ik dacht dat het te weinig was maar ze zegden dat die goed in zijn curve was dus was ik gerust

2 jaar geleden

plus elk kindje heeft andere bouw onze zoon is daar in tegen wel lang

2 jaar geleden

Hier op 10 maand zo een 8,3kg.

2 jaar geleden

Mijn oudste woog 9,9 kg toen, de middelste 9,5 kg en bij hun is er nooit gezegd dat ze teveel wogen. De jongste groeit een stuk minder snel dan de andere twee hij weegt nu ongeveer een 8 kg dus veel verschil

2 jaar geleden

Hier 10 maand en 7.2 kg, hij had een wat neerbuigende lijn wat betreft gewicht. Maar alsnog was het prima. Ik denk dat hij de bouw van zn vader heeft, die is slank en komt wat hij ook eet, geen grammetje aan haha

2 jaar geleden

Over 5 weken 1 jaar en nu 7,8 kilo
1,5 maand geleden zat hij op 9,2 kg als ik zijn curve volg zit hij nu rond de 9,7

2 jaar geleden

Met 10 maand woog hij 11.4kg. 😄

2 jaar geleden

Hier precies 10 maanden nu, en woog 2 weken geleden 9,3kg.

2 jaar geleden

Echt geen idee maar denk zeker 9 kg als het niet 10 is. Is niet veel toch? Redelijk normaal?

2 jaar geleden

Zoon van 10 maanden en 9,6 kg hier. Prachtig op de curve (p66). Lengte speelt natuurlijk wel mee, maar lijkt me een prima gewicht voor je dochter.

2 jaar geleden

Mijn zoontje met 8 maanden 11 kilo en 79cm

2 jaar geleden

10,5mnd en vandaag 7,9kg, maatje 68

2 jaar geleden

Hier een jongen van bijna 11 maanden (over 1 week) van 11,3 kg. Zou je niet te druk maken om de groeicurve. Als ze gezonde voeding binnenkrijgt komt het echt wel goed. Kindjes voelen haarfijn aan wat ze nodig hebben

2 jaar geleden

Kijk je alleen naar de groeicurve voor dr gewicht of ook voor dr lengte? Mijn zoontje woog met 8 maanden al 10,2 kg. Maar vergeleken met zijn lengte was dat niet te veel.

2 jaar geleden

10 maanden 8.9 kilo en 75cm

2 jaar geleden

Met 10 maanden woog hij hier 10kg500

2 jaar geleden

Mijn zoon woog met 9,5 mnd 11 kg en 78cm. Heeft gewoon een normaal postuur, geen mollige baby ofzo. Geboren met 4404 gram dus altijd bovenin de curves gezeten, en volgt keurig de lijn, vlakt zelfs iets af nu.