Wie niet waagt wie niet wint toch? 馃檲
Is er hier iemand die deze Deryan pop up nightcover klamboe in het zwart heeft liggen? En die deze wilt over verkopen 贸f wilt uitlenen voor onze 2 weken vakantie in itali毛?? Wij gaan van 26/8 tot 10/9! Hij zal alleen op onze kamer over ons zoontje zijn campingbedje staan, en verder nergens anders voor worden gebruikt.
Ik hoop het zo! Hij is overal uitverkocht 馃槶馃崁
Ik zie nog een beperkte voorraad op de Blokker website! Succes!
Ja niet dus 馃槄 als je in je winkelmandje wilt doen doet hij dat niet omdat ze dus uitverkocht zijn. Heb daar al een 'verwittig mij' op staan mochten ze er weer zijn! Dankjewel!
Ik volg even. Wij zijn nu onze aan het testen, beetje afhankelijk daarvan kan je hem misschien wel overnemen. Maar we zijn sowieso eind augustus terug van vakantie.
Is de kleur heel belangrijk? Er zijn nog witte dat te koop, het is maar dat je kindje niet word geprikt toch?
En verder nog een ongevraagde tip馃檲 oh lief outdoor balm馃コ馃コ
Het is niet helemaal wat je zoekt misschien maar wij nemen aluminium folie mee om de ramen te blinderen en touw en een laken om tussen zijn bedje en ons bed te spannen. Laatst ook zo gedaan toen we in center Parks waren met de familie en werkte prima voor ons :)
https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-luxe-campingbed-klamboe-ledikant-klamboe-pop-up-night-cover-donkere-slaapstimulans/9300000004087575/
Is dit hem trouwens ook niet?
Wow bizar! Gisteren nog wel. Had hem zelfs in mijn winkelmandje gedaan voor ...
Ja het is echt niet te doen .. heb op 3 websites een melding aanstaan voor als hij weer geleverd wordt en op vinted & marktplaats een melding voor als iemand er 1 te koop zet. 馃槶馃崁
https://www.blokker.nl/deryan-bescherming-campingbed-junior-120-cm-katoen-zwart/3402307.html?gclid=EAIaIQobChMIuIn6l-yU-QIViud3Ch3IpAZdEAQYAiABEgJrP_D_BwE
Is t deze?
Hee! Ik wilde even laten weten dat je die van ons mag overkopen als je nog wil. Mijn zoontje kan niet goed aan het tentje wennen en valt dus niet in slaap. Dus wij moeten alsnog de kamer steeds donker maken. Hebben er zelf dus niets aan. Je mag me wel even toevoegen op instagram: jarnavangelder