8 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb dit ook! Zit nu ook met gloeiwangen op de bank. Bij mij speelt het sneller op bij erge vermoeidheid maar heb veel last van temperatuurschommelingen. Dan weer extreem koud en dan weer een opvlieger met zweetaanval. Heb verder geen koorts en voel me niet ziek. Ben zelf ook bijna 10 weken

4 jaar geleden
Komt door de betere en hogere doorbloeding. Hoeft nergens bang voor te zijn. Lichaam naakt nu meer bloed aan vanwege de groei van het wondertje 🥰 had dat bij mijn eerste en nu ook weer.

4 jaar geleden
Komt door de betere en hogere doorbloeding. Hoeft nergens bang voor te zijn ...
Dat klinkt logisch idd!! Dankjewel! Dit is m’n eerste wondertje, dus alles is nog zo nieuw!

4 jaar geleden
Mss een idee om een raam open te zetten, of luchtig te kleden, polsen onder koud water helpt ook 😘

4 jaar geleden
Reactie op Aardbei0607
Ik heb dit ook! Zit nu ook met gloeiwangen op de bank. Bij mij speelt het s ...
Precies dat! Ik zit ook steeds mijn koorts te meten omdat ik bang ben verhoging te hebben, maar heb inderdaad ook verder nergens last van! Gewoon ongemakkelijk is denk ik de juiste omschrijving hah. Thanks!! Nu voel ik me weer een stuk geruster!!

4 jaar geleden
Mss een idee om een raam open te zetten, of luchtig te kleden, polsen onder ...
Dankje! Zal ik doen! X

4 jaar geleden
Reactie op kimberlyginger
Dat klinkt logisch idd!! Dankjewel! Dit is m’n eerste wondertje, dus alles ...
Snap ik volkomen hihi. Ik lees heel veel, vandaar dat ik dat weet. Ook veel navraag gedaan. Google maar eens op doorbloeding zwangerschap icm opvliegers enz. :)

4 jaar geleden
Ik zat van het weekend ook met een grieperig gevoel op de bank. Ook inderdaad koorts gemeten, maar niks aan de hand. Gewoon rusten dus . Gisteren en vandaag gaat het weer beter.