38 Reacties

5 jaar geleden

馃グ馃グ馃グ

5 jaar geleden

Leuk 馃グ ik heb hem vorige week donderdag gehad ! 11 weken echo !

5 jaar geleden

Ik heb hem vanavond 馃槏

5 jaar geleden

Vanmiddag de termijnen echo gehad, 19 oktober was ik 6 dagen terug gezet, vanmiddag bij de echo weer 6 dagen voorruit, de kleine deed het super, groeit goed en was een spring in het veld in de buik, heb een prachtig filmpje maar kan die niet plaatsen! Echt even een bevestiging van zwanger zijn! Ik heb 0.0 kwaaltjes dus maakte me toch wat zorgen dat het niet goed ging! Vandaag 11+4 wkn met de uitgerekende datum op 3 Juni 鉂も潳

5 jaar geleden

Ohhh kan niet wachten op morgen, als ik deze leuke foto鈥檚 zie! Geniet ervan鉂わ笍馃尭

5 jaar geleden

Vanmiddag de termijnen echo gehad, 19 oktober was ik 6 dagen terug gezet, ...
Heeerlijk he dat springen in je buik!! Zo leuk om naar te kijken!! 馃槏馃槏馃槏 Fijn dat je nu weer helemaal op schema loopt! Ik ben 7 juni uitgerekend! Hihi

5 jaar geleden

Reactie op babyjansen

Ik heb hem vanavond 馃槏
ik ook om 19.45!! zoooo zenuwachtig

5 jaar geleden

Heeerlijk he dat springen in je buik!! Zo leuk om naar te kijken!! 馃槏馃槏馃槏 F ...
Jaaaa haha het was net een trampoline waar het op lag, spartelen met de armen en benen haha

5 jaar geleden

Reactie op Averm

ik ook om 19.45!! zoooo zenuwachtig
Succes 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op babyjansen

Ik heb hem vanavond 馃槏
Succes en veel plezier 馃グ

5 jaar geleden

Reactie op Stephanie1992

Leuk 馃グ ik heb hem vorige week donderdag gehad ! 11 weken echo !
En alles helemaal in orde? 馃槏

5 jaar geleden

Reactie op babyjansen

Ik heb hem vanavond 馃槏
Wat spannend!!! Zo leuk om te zien!!

5 jaar geleden

Reactie op kellyp99s

Ohhh kan niet wachten op morgen, als ik deze leuke foto鈥檚 zie! Geniet ervan ...
Het is zo leuk!!! Geniet er lekker van! Zo鈥檔 bijzonder moment!! 馃槏 Het is nu echt een kindje met een neusje enzo wauw!

5 jaar geleden

馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏

5 jaar geleden

Ahh, mooie echo!!! Ik had ook vandaag nu 11+1馃挄

5 jaar geleden

Ahh, mooie echo!!! Ik had ook vandaag nu 11+1馃挄
Ohhh heeeerlijk he om dat lieve kindje te zien!!

5 jaar geleden

Wat super fijn!! 馃懚馃徏 mooie echo! Vandaag ook me 11 weken echo gehad馃挆馃挋 alles ziet er goed uit 馃懚馃徏 bewoog lekker door me buik heen. Ben zelfs 4 dagen vooruitgezet. Nu 11+4

5 jaar geleden

Reactie op Tanya92

Wat super fijn!! 馃懚馃徏 mooie echo! Vandaag ook me 11 weken echo gehad馃挆馃挋 ...
Leuk, dan zijn we precies even ver hihi, ik van 6 dagen terug ook naar 6 dagen vooruit dus ook 11+4 en 3 Juni uitgerekend

5 jaar geleden

Wat heerlijk om die verhalen te lezen en al die mooie echo's te zien! 馃グ Wij moeten helaas nog 2 weken wachten, dus geniet ik voor nu maar even lekker met jullie mee!

5 jaar geleden

Reactie op SNO86

Wat heerlijk om die verhalen te lezen en al die mooie echo's te zien! 馃グ Wi ...
Aaaah dat is lief!! Wat duurt dat wachten lang he!! 3 weken lijken wel 3 maanden! Haha! Maar straks als het zover is, voel je je zooo trots en zooo verliefd!! Hihi! Ik blijf naar de echo foto鈥檚 en filmpjes kijken! 馃き馃き馃槏