12 Reacties

2 jaar geleden

Hoe doe je dat 馃ぃ mijn mannetje wil amper tot geen brood eten 馃槅

2 jaar geleden

Ik heb geen idee, maar ik vraag me vooral af waar ze het laat 馃槀

2 jaar geleden

Zal ze misschien in een groeispurt zitten. Merk dat mijn zoontje de laatste dagen ook meer eet en meer slaapt. Maar zoveel boterhammen krijg ik er niet in hoor 馃槄

2 jaar geleden

Hier mag ik blij zijn als er 5 hapjes in gaan 馃ぃ

2 jaar geleden

Hier ook! 2 in de ochtend en 2 in de middag en dan nog doet ie steeds z鈥檔 mond open omdat ie honger heeft 馃槺

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Zal ze misschien in een groeispurt zitten. Merk dat mijn zoontje de laatste ...
Nouja dat denk ik wel, maar duurt het inmiddels een paar weken 馃槄 ik vind het zo bizar. En was benieuwd of het herkenbaar was bij andere? Maar te snel de openingspost al verstuurd 馃槄

2 jaar geleden

Nou ik herken sinds een kleine week wel heel meer eten ja en hij lijkt ook ineens uit z'n kleding te groeien, dus ga zo maar weer even shoppen 馃榿

2 jaar geleden

Hier ook hoor! Met gemak en dan ook nog veel fruit en liefst 2 crackers na het slaapje . Haha! Ik eet bijna net zoveel馃檲 maar ze verbruikt het ook allemaal weer want ze haalt de 10 kilo nog steeds niet

2 jaar geleden

Doet onze kleine man van 16 maanden al maanden, dol op brood, is nooit genoeg. Behalve als er tandjes doorkomen.

2 jaar geleden

Even als tip: bij ons zoontje vult het goed om Griekse yoghurt te geven met minimaal haver en daarbij vaak chia zaad, hennep zaad en gebroken lijnzaad. En daar dan ook fruit in. We geven dit smiddags. Hij lijkt het heel goed te doen hierop en voelt voor ons fijn voor de afwisseling. Is dat een idee? Als je kindje zoveel eet en niet te snel aankomt is het prima toch! Kindjes geven dat over het algemeen super goed zelf aan.

2 jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Even als tip: bij ons zoontje vult het goed om Griekse yoghurt te geven met ...
Ze zit inderdaad prima in de lijn dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen. Ik vraag me vooral af waar zij het laat 馃槀 Ik heb een tijd geleden een keer afgeweken door te vervangen door 7 granen pap. Toen heeft ze alsnog 2 boterhammen weg gegeten 馃槄 want ze bleef vragen om eten. Daarna was het goed. Maar bedankt voor de tip 馃憤馃徏

2 jaar geleden

Hier ook! Ontbijt en lunch 2 boterhammen! Fruit gaat er ook 谩ltijd in, maakt niet uit op wel moment je het aanbied, evenals snacks haha