4 Reacties

één jaar geleden

Bij mij is het na 3 x gooien , 3 min in de box

één jaar geleden

Duidelijk afspraken maken dat hij weet waar hij aan toe is en niet dat hij weet dat hij er continu mee door kan gaan. Na 2x zeg ik duidelijk, als je dit nog 1x doe dan moet je in de kinderstoel zitten met gezicht naar de muur. Hij weet dan dat dit de grens is en vaak doet hij het dan niet meer.. niet altijd hoor haha..

één jaar geleden

Reactie op Simoon5

Duidelijk afspraken maken dat hij weet waar hij aan toe is en niet dat hij ...
Ja dat probeer ik, maar echt om alles kan hij lachen. Ook als ik hem in zn stoel zet vindt hij weer iets wat hij grappig vind🥲😂

één jaar geleden

Hi, vervelend is dat! Die van ons kan er ook wat van. Ik geef altijd rustig aan niet gooien met ‘xxxx’, als je wil gooien pak je de bal, daarmee mag je gooien. Dan leg ik het gegooide voorwerp aan de kant en laat ik hem de bal pakken waarna we even overgooien/rollen. Als hij echt loopt te stieren, gaan we naar buiten als het weer het toe laat want soms moet hij gewoon zijn energie kwijt en dan wordt hij weer rustig. Of we rennen wat rondes om de bank. Als hij zijn energie kwijt is dan lukt het ook beter om rustig te knutselen of te tekenen oid. Succes! 🍀