Hoi mama's, al een poosje niet op dit topic gekeken, maar nu heb ik toch even advies nodig. Mijn zoontje gooit echt werkelijk met alles wat hij tegen komt. Als hij ergens lief mee aan het spelen is kan hij het zomaar in eens hard weg gooien. Ik merk de laatste tijd ook dat hij niet lang meer kan spelen. Snel uit gekeken op speelgoed en wil eigenlijk alleen met mij spelen/boekjes lezen. Met andere kindjes gaat het vaak ook goed, totdat hij moe word. Dan heeft hij de neiging om kindjes te duwen of dingen af te pakken.
Als hij moe word dan gooit hij sneller met spullen. Maar vanmorgen toen hij net wakker was en ik even het bed aan het opmaken was, gooide hij al weer iets uit het raam. Ik ben een beetje radeloos omdat ik niet weet of dit een fase is, of het gewoon bij hem hoort. Ik heb al van alles geprobeerd, negeren, benoemen wat ik graag zou zien, boos worden. Niets helpt, hij kijkt triomfantelijk naar het resultaat van zijn gooigedrag.. Hopelijk een beetje herkenning bij jullie of tips om hier mee om te gaan. Hij is van juni, dus 21 maanden.