7 Reacties

5 maanden geleden

Fruit eet hij maar groente dat is een probleem... als de groente zijn verdwenen ,( gemixt door het eten) gaat het wel. Maar lossen groente heb ik ook altijd moeite. Soms helpt het als ik zeg dat als hij zijn groentjes opeet dan krijgt hij een stikker. Soms werkt het en oms niet

5 maanden geleden

Zo nu en dan hier ook fases dat hij bepaalde dingen ineens niet meer eet die hij voorheen wel at. Gaat ook altijd weer een x over. Ik maak er nooit een strijd. Ik bied voeding aan en spoor hem aan om iets te proeven. Wil hij niet eten, dan eet hii niet. Maar hij krijgt ook niks anders. Soms eet hij alles behalve groeten, de andere x staat hij een halve bak cherrytomaten weg te werken terwijl ik sta te koken. Ik laat hem en vertrouw erop dat het wel weer goed komt. Van strijd gaat hij sowieso niet beter of meer eten. We worden er allebei niet beter van

5 maanden geleden

Herkenbaar. Blijven aanbieden en inderdaad geen strijd aangaan. Dan gaat het wel weer over. En trouwens, zelfs als je wel de strijd aangaat (zoals mijn ouders en schoonouders vroeger deden) dan komt het uiteindelijk goed. Mijn man en ik waren vroeger ook hele slechte eters, dat is ook goed gekomen.

5 maanden geleden

Hier ook herkenbaar, dacht nog zal weer een fase zijn. Nu ik dit topic zag meteen tegen mijn man verteld, want die is een dramaking daarin🫠 Ik ga de strijd niet aan.

5 maanden geleden

Hier ook. Lekker laten. Ik at vroeger alleen maar brood en eet nu ook alles. Hoe meer strijd je maakt hoe erger iets kan worden. Je kunt wel proberen groente snacks aan te bieden. Paprika, komkommer, tomaatjes. Hier werkt t vaak dit rond 16:00 uur aan te bieden. Dan begint de trek bij haar een beetje.

5 maanden geleden

Reactie op BabyMaehley

Hier ook. Lekker laten. Ik at vroeger alleen maar brood en eet nu ook alles ...
Dat heeft ze sowieso nog nooit gegeten. Koude groenten 😂

5 maanden geleden

Hier ook drama. Alleen banaan en als die op is met hoge uitzondering stukje appel. Koude groente heeft ze nog nooit gegeten, maar weigert ze direct als ik het aan bied. Gemengde groente idd wel. Vindt het wel lastig soms dat ze zo beperkt daarin eet..