10 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even. Ik ben zelf momenteel ook op zoek naar een grondbox, maar vind ze aardig prijzig 😅

2 jaar geleden

Ik kwam onderstaand artikel tegen: https://speelkeuze.nl/beste-grondbox/ Ik heb zelf ook een grondbox overwogen. Alleen uiteindelijk (tot nu toe iig) niet gedaan. Vooral omdat ik mezelf afvraag hoe lang ze er echt plezier van gaat hebben en omdat het best veel ruimte inneemt.

2 jaar geleden

Ik heb er 1 gehad, echt ideaal. Gebruik hem nu voor in de tuin omdat ons zoontje heel de woonkamer doorloopt. Ik Had deze

2 jaar geleden

Hier niet. Ons ongeleide projectiel vindt het veel te leuk om het huis te ontdekken. Dus we zorgen gewoon dat alle gevaarlijke of breekbare spullen buiten bereik liggen. Verder vertrouwen we erop dat als ze haar omgeving goed leert kennen, ze er ook steeds beter mee leert omgaan.

2 jaar geleden

Reactie op RomyVonkx

Ik heb er 1 gehad, echt ideaal. Gebruik hem nu voor in de tuin omdat ons zo ...
Is deze makkelijk op te vouwen?

2 jaar geleden

Reactie op Sallyyy

Is deze makkelijk op te vouwen?
Nee hij is helemaal niet op te vouwen. Het zijn holle buizen die je dmv verbindingsstukken vast zet, was mijn enige minpuntje

2 jaar geleden

Anders misschien een camping bedje opzetten als tijdelijke box?

2 jaar geleden

Reactie op RomyVonkx

Nee hij is helemaal niet op te vouwen. Het zijn holle buizen die je dmv ver ...
Ah om dank voor je reactie. Mijn woonkamer is niet zo groot dus ik moet hem wel kunnen opvouwen elke dag en weg zetten. Anders kan ik niet meer bewegen in huis😂

2 jaar geleden

Reactie op Rebelion

Anders misschien een camping bedje opzetten als tijdelijke box?
Ik heb al weer een box die staat maar nu mijn kleine druk is met kruipen volstaat deze box niet meer. We willen de grondbox vooral voor als we thuiswerken. Dan kunnen we hem niet alleen maar in de normsle box en wipstoel zetten. Maar nu als ie kruipt moeten we er altijd fysiek bij zijn en toezicht houden. En met een grondbox kun je nog wel achter je laptop werken en oogje in het zeil houden terwijl hij veilig rondkruipt

2 jaar geleden

Reactie op Sallyyy

Ah om dank voor je reactie. Mijn woonkamer is niet zo groot dus ik moet hem ...
Haha ja logisch. Ik dacht ik offer hem wel op, is maar voor even😂