16 Reacties

één jaar geleden

Yes sinds april dit jaar, we zijn toen ook verhuisd en meteen een nieuw peuterbed:)

één jaar geleden

Yes afgelopen mei overgestapt op een peuter bed. Ging super goed!

één jaar geleden

Vandaag voor het eerst geprobeerd om in zijn peuterbed te laten slapen en meneertje was na een half uur al weer eruit🫠

één jaar geleden

Wij hebben vandaag het bedje opgezet, middagdutje duurde een uurtje.. nu met naar bed gaan zei ze een keertje dat ze bij mama wilde slapen..opnieuw toegedekt en tot nu toe slaapt ze nog 🤞🤞

één jaar geleden

Ik ben even benieuwd naar ervaringen. Wij hebben een kidsmill (sixties) ledikant die omgebouwd kan worden naar een peuterbed, waardoor ze er zelf in en uitkan. Ik ben dus heel bang dat ze er zelf telkens uit gaat als ze moet slapen. Ze wil nu wel al telkens zelf naar haar bed lopen en er het liefst zelf inklimmen (wat dus nog niet gaat omdat ik bang ben voor gedoe termijn ze nu wel makkelijk gaat slapen als ze ligt).. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

één jaar geleden

Reactie op Miraclesdohappen

Ik ben even benieuwd naar ervaringen. Wij hebben een kidsmill (sixties) led ...
Hier kan hij er ook zelf in en eruit. Maar slaapt vandaag weer in zijn ledikant. Want ik leg hem wakker in bed en valt zelf in slaap, maar in zijn peuterbed gaat hij er dus uit na een paar minuten en gaat dan met zijn speelgoed spelen😫 Weet momenteel zelf ook niet hoe ik moet aanpakken🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Miraclesdohappen

Ik ben even benieuwd naar ervaringen. Wij hebben een kidsmill (sixties) led ...
Hier was ik ook bang voor. Wij hebben een heeeele ondernemende peuter dus ik dacht het zal wel ellende worden. Maar ik heb het gewoon geprobeerd. Voor zijn 2e verjaardag heeft hij een nieuw bed (gewoon een 1 persoonsbed) gekregen en hij is er werkelijk nog nooit uit gegaan. Hij kreeg ook gelijk een nieuwe kamer (en een andere ruimte). Hij wilde er de eerste nacht gelijk slapen! De dagen erna wel even huilen af en toe omdat hij in zijn ledikant wilde slapen op zijn oude kamer, maar ging dan uiteindelijk toch slapen en niet spoken. Hier is het dus echt zo meegevallen! Ik realiseer me wel dat elk kindje anders is maar ik kan alleen maar adviseren om het gewoon te proberen! S avonds even wat meer de tijd nemen om gezellig samen een boekje te lezen ofzo! Misschien ook een nieuw boekje/nieuwe knuffel. Werd ie hier heel enthousiast van 😂

één jaar geleden

Hier heeft het eenpersoonsbed bijna een half jaar op haar kamer gestaan voordat ze erin wilde 🙈. We hebben er zelf ook geen druk achter gezet. Afgelopen zomer met de caravan weg geweest waar ze ook in een groot bed lag en sindsdien wilt ze er thuis ook in. Savonds gaat ze er eigenlijk niet uit, waren we in de caravan best wel streng over. In de ochtend komt ze nog wel eens zelf naar ons toe, nadat ze roept en toestemming krijgt. In de ochtend vind ik het wel makkelijk dat ze zelf kan komen, want af en toe ben ik de baby aan het voeden en dan kan ze zelf bij me komen liggen ☺️. Wij hebben overigens wel een traphekje boven, voor het geval dat ze snachts wel gaat spoken. (Doen haar deur open als wij naar bed gaan).

één jaar geleden

Reactie op Miraclesdohappen

Ik ben even benieuwd naar ervaringen. Wij hebben een kidsmill (sixties) led ...
Hier ook een ondernemend meisje. Eerste dag dat haar nieuwe bed stond heel enthousiast 40 keer erin en eruit geklommen. Ze klimt 's avonds zelf in bed en 's ochtends weer eruit. Maar ze lijkt nog niet op het idee te zijn gekomen dat ze uit bed kan voordat papa en mama wakker worden. Alleen toen laatst haar favoriete knuffel in de was zat omdat ze die voordat ze naar bed ging in de wc had laten vallen. Toen stond ze ineens in de gang te huilen. Verder geen problemen gehad. Ze is veel te trots dat ze een grote meiden bed heeft. En ze vindt het veel te gezellig dat we nu naast haar in bed kunnen liggen om voor te lezen.

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt nu 2 nachten in zijn nieuwe kamer. Afgelopen nacht wilde hij ook meteen in z'n nieuwe bed. Dat gedaan en ging super goed! Duurde alleen iets langer voor hij in slaap viel, mijn man is er even naast blijven zitten. Vanochtend bleef hij ook nog lekker liggen knuffelen met al zijn knuffelen toen hij wakker werd, tot we hem ophaalden. Ik hoop vooral dat hij niet bedenkt dat hij er zelf al eerder uit kan. Ik ben bijna uitgerekend van onze 2e dus hoop vooral dat het zo goed blijft gaan.

één jaar geleden

Reactie op Jaja1989

Ons zoontje slaapt nu 2 nachten in zijn nieuwe kamer. Afgelopen nacht wilde ...
Dit is zijn bed trouwens. Hij slaapt er wel met slaapzak in, beweegt teveel voor een dekbed.

één jaar geleden

Hier nu ook een groter bed. Meegroeibed is het dus staat nu op de kleinste stand. Het lukt me nog niet om haar erin te laten slapen. Ledikant klom ze niet uit dus was eenvoudiger 😅 Iemand nog tips? Ben er al bij gaan liggen, maar ze houd me nauwlettend in de gaten of in er niet uitga 🤣

10 maanden geleden

Mijn dochter sinds vorige week nieuw bed. 2 dagen ging het fantastisch. Nu heeft ze ontdekt dat ze er uit kan. Het is inmiddels 21:30 en ben nog met haar bezig. Oh oh

10 maanden geleden

Mijn dochter sinds vorige week nieuw bed. 2 dagen ging het fantastisch. Nu heeft ze ontdekt dat ze er uit kan. Het is inmiddels 21:30 en ben nog met haar bezig. Oh oh

9 maanden geleden

Hier had ze ook haar nieuwe grote bed! Ze sliep er gelijk de 1e nacht in, en gaat er bijna nooit uit. Als ze dat wel doet dan is er iets zeg maar. 😊

9 maanden geleden

Hier inmiddels een week over naar haar grote meidenbed, wat is ze trots! En ze komt er niet uit en slaapt er goed in. Mega blij!