12 Reacties

2 jaar geleden

Het in twee staartjes blijven doen. Ik heb hetzelfde met m’n dochtertje en ik geef haar altijd brood om te eten zodat ik haar haar snel kan doen.

2 jaar geleden

Mijn dochter lijkt geen last te hebben van haren die soms voor haar ogen hangen. Ik schuif ze opzij. Een staartje in lijkt mij meer irritatie te geven met rollen etc dus wij laten het zo

2 jaar geleden

Wat een ontzettend knap meisje 💖

2 jaar geleden

Ik laat haar spelen met iets billendoekje zak bijvoorbeeld. Haar wat natter maken en dan met inderdaad elastiekjes 2 staartjes meestal 😃

2 jaar geleden

zo lief🥺 leuke haarbandjes met strik of klipjes om het haar voor de ogen weg te halen. misschien kan je al een heel klein vlechtje maken of is het daar net te kort voor? en anders afwisselen met de ene keer 1 staart, andere keer 2 staartjes andere keer een leuk knotje. super fijn zo mooi lang haar al😍

2 jaar geleden

Hier ook een dochter die gezegend is met veel haar. Ik die vaak een haarclipje in of een staartje.

2 jaar geleden

Wat een knappe meid heb je ! Wauw 😍😍😍😍

2 jaar geleden

Dank jullie well!! 🥰

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook veel haar, maar wel heel glad haar. Dus alle klipjes, elastiekjes, etc. die ik erin doe, zakken er binnen een paar minuten weer uit. En dan ben ik dus weer bang dat ze dat in haar mond doet en erin stikt. Is dat een belachelijke angst? Of wat heb ik gewoon de verkeerde haar accesoires?

2 jaar geleden

Ikke zelluf doen... Plantenspuit om 't een beetje nat te maken soms en gewoon staartje maken als een ninja

2 jaar geleden

Hier een zoontje met veel haar. Eerste kappersbezoek zit er al op. 😭 Stiekem wel een beetje jaloers op alle mooie staartjes enz. van jullie mooie meiden. Vind een staartje voor een jongetje wat minder 😉

2 jaar geleden

Mijn dochter is nog helemaal kaal 😁😂😍