9 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik gebruikte eerder altijd kruidvat merk gel maar omdat mijn zoontje nog best dun haar heeft zat het daardoor mega plak. Heb laatst wax (kruidvat merk) gekocht en dat vind ik echt top! Kan je in model kneden en het blijft ook soortvan kneedbaar, dus je kan het af en toe wel wat fatsoeneren.

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik bijna nooit gel voor mijn zoontje, maar als ik een keer gebruik is dat de gel van mijn man die hij bij de barber koopt. Heb daar maar een beetje van nodig, blijft goed in model zitten en kan het ook fatsoeneren.

茅茅n jaar geleden

Ik gebruik van Kruidvat eigen merk de krulgel, mijn dochter heeft geen krullen maar deze gel plakt niet en wordt ook niet hard..(en ruikt erg lekker 馃槄)

茅茅n jaar geleden

Red one wax. Ruikt lekker en blijft goed zitten

茅茅n jaar geleden

Gel spray van Andr茅lon

茅茅n jaar geleden

Reactie op Saze

Gel spray van Andr茅lon
Wat is dit precies soort haarlak?

茅茅n jaar geleden

Reactie op lisavl

Wat is dit precies soort haarlak?
Nee echt gel maar dan in spray zoals water, dan is het niet zo'n dikke klodder maar vernevel je de gel over het haar.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Saze

Nee echt gel maar dan in spray zoals water, dan is het niet zo'n dikke klod ...
En het blijft goed zitten? Ook na een slaapje?:) heb je een link van het product

茅茅n jaar geleden

Reactie op lisavl

En het blijft goed zitten? Ook na een slaapje?:) heb je een link van het pr ...
Het blijft goed genoeg zitten, ligt eraan hoeveel je erin sprayt.. Je kunt het bij Kruidvat kopen. https://www.andrelon.nl/producten/haarstyling/overige-styling/pink-happy-curls-gel-spray.html