8 Reacties

één jaar geleden

Hier heeft ons zoontje het vorige week gehad. Hij sliep en at heel slecht omdat zijn mondje vanbinnen ook helemaal vol zat met blaasjes. Vooral warm eten deed daarom zeer bij hem. Helaas geen tips, alleen misschien de geruststelling dat het ergste hier na 3 dagen voorbij was. Ik had wel wat knijpfruitjes in huis gehaald, dit at hij wel goed. Beterschap met je meisje!

één jaar geleden

Ach wat rot! De 'behandeling' is hetzelfde als waterpokken. Dus havermoutbadjes tegen de jeuk, eventueel borstvoeding (als je dat hebt gegeven en nog in de vriezer hebt) in het badje helpt ook. Daarnaast een koelzalf en verder is het uitzitten. Wellicht koud/vloeibaar eten als ze ook blaasjes in de mond heeft! Knijpfruitjes, yoghurt etc

één jaar geleden

Dankjewel voor de tips! Ik heb helaas geen borstvoeding gegeven dus dat heb ik niet maar ik ga eens zoeken wat een havermoudbadje is want ik heb dat nog nooit gedaan. Gelukkig heeft ze geen blaadjes in de mond 😊 k weet niet ook niet of dat nog komt of dat het hierbij blijft.

één jaar geleden

Reactie op RenateEllaNova

Dankjewel voor de tips! Ik heb helaas geen borstvoeding gegeven dus dat heb ...
Wat je dan doet handje havermout in een washandje en dat in het badje doen..uitknijpen of je kan haar ermee wassen/deppen!

één jaar geleden

Onze kleine heeft een paar weken geleden gehad. Heeft ongeveer 1 week geduurd. De 1ste paar dagen kon ie nauwelijks eten. Vanwege de blaasjes in zijn mond. Was heel sneu.. na een paar dagen ook echt veel blaasjes op mijn knietjes en handjes. En heel hangerig. Echte tips heb ik niet. Het enige wat je kan geven is een zetpilletje. Maar voor de rest is het een kwestie van het uitzitten

één jaar geleden

Echt jeuk had onze kleine niet gelukkig. Hij heeft er nooit aan gekrapt.

één jaar geleden

Hallo allemaal, ik heb een havermoudbadje geprobeerd en dat hielp best goed 😁 dankjewel voor de tips nog! Ik heb aan de voetjes tijger balsem gesmeerd want dat helpt ook goed tegen de jeuk... Met als geweldige bijwerking dat mevrouw nu voor het eerst doorslaapt!!! YEAH 😁😁😁😁

één jaar geleden

Reactie op RenateEllaNova

Hallo allemaal, ik heb een havermoudbadje geprobeerd en dat hielp best goed ...
Oh wat fijn!! Ironie wilt dat ik zelf handvoetmondziekte nu heb, wat een ellende vooral mn mond! Zoontje heeft het vorige week gehad al dacht de huisarts toen aan iets anders. Maar echt veel minder erg dan ik (gelukkig maar).