25 Reacties

3 jaar geleden
Onze kindjes leggen ook hun knuffels op hun gezichtje. Bij de oudste was ik er ook happig voor maar na een paar x checken merkte ik dat der neus en mond elke x vrij lag dus heb ik het gelaten. Nu bij de jongste check ik het ook maar zodra ik het weg haal ligt het er binnen no time weer op🙈

3 jaar geleden
Hoi, nee dit kan geen kwaad. Mijn zoontje is 6 maandjes en heeft dit nodig om iets tegen zich te voelen. Wij doen het ook...

3 jaar geleden
Reactie op Cecii
Oh dat ziet mega schattig uit! Waar heb je die konijn vandaan? 😍
Is ook van HappyHorse, je hebt er ook zo met een muziekje in ,keileuk!😍 Van Dreamland hebben we deze.

3 jaar geleden
Reactie op Ciesss
Ohh ja heeel lief ziet dit er uit. Alleen mijn zoontje legt het exht helema ...

Ja doet hij bij ons ook, kheb er alleen geen foto van🤣

3 jaar geleden
Kan je zoontje gericht grijpen? Waarschijnlijk wel, gezien zijn leeftijd. Dan zou ik me geen zorgen maken, hij trekt het doekje er vanzelf af als het benauwd wordt (wat ik me niet voor kan stellen, want zo’n doekje ligt losjes op z’n hoofd).
Mijn dochter (6 maanden) slaapt ook al een 1,5 maand met een doekje en doet hem ook vaak zelf over haar hoofd

3 jaar geleden
Hier slaapt ons zoontje al maanden graag met z'n knuffel konijn tegen z'n gezicht/wang. Soms trekt ie hem over z'n gezicht maar kan wel gewoon ademen (dat check ik) dus ik laat het, hij vindt het fijn en het is een heel licht knuffeltje.

3 jaar geleden
Onze dochter doet dit ook al een hele poos 😂 Ik denk niet dat het kwaad kan.
Ze heeft het soms nodig om in slaap te kunnen komen, dus ik laat het maar zo 🤷🏼♀️ Net wat je zegt, vaak is het maar een half uurtje/uurtje en dan ligt hij alweer naast haar gezicht.

3 jaar geleden
Reactie op Leann3x
Hoeveel cm is deze, 38?
Het groot konijn is 60 cm en het klein konijnenlapje is ja ongeveer 38 a 40 cm

3 jaar geleden
Reactie op Leann3x
Het konijn wat naast je zoontje ligt is 60? Heeeel leuk! ☺
Ja, dat is 60 cm, het is zijn vriendje, hij zwiert ermee int rond en hij knuffelt er ook mee, echt schattig om te zien😍