24 Reacties

één jaar geleden

Ik had dit in week 17 dagelijks, vooral bij het liggen heb ze links recht en centraal boven schaambeen gehad. Ik dacht dat het misschien de baby was die naar links of rechts ging. Niet dus zo te horen. Nu ben ik een week verder. En heb ik het enkele dagen niet gevoeld. Moet ik me zorgen maken?

één jaar geleden

Hi, bij mij is dit na de bevalling begonnen en ik heb er bijna 2 jaar later nog steeds last van. Ik heb het meerdere keren per dag en soms gaat het achter elkaar door. Ik heb een endoscopie gehad, inwendige en uitwendige echo, ik ben zelfs naar Duitsland geweest om een scan te laten maken. Op dit moment weet ik nog steeds niet wat het is. Ik heb op dit plek ook vaak een zeurende pijn die doortrekt naar mijn rug. Is 1 van jullie er nog achter gekomen wat het uiteindelijk was?

één jaar geleden

Ik las elders dat het tijdens de zwangerschap kan zijn dat je organen verschuiven door een volle blaas of opgezette darmen, waardoor er een orgaan tegen je buikwand wordt geduwd. Mogelijks zelfde de baarmoeder die door een volle blaas naar boven of ofzij wordt geduwd.