9 Reacties

2 jaar geleden

Geen ervaring, maar alleen een ❤️ voor jou! Probeer het naast je neer te leggen zolang je geen dokter hebt gesproken! Hopelijk valt het allemaal mee! Succes maandag!

2 jaar geleden

Wat naar zeg! Goed dat je de huisarts gaat bellen! Ik heb dit ook gehad en was een borstontsteking. Wellicht kun je proberen warm te douchen en te masseren om te kijken of dit de pijn verlicht? Sterkte!

2 jaar geleden

Dit klinkt als een ontsteking, zeker als je ‘ineens’ een klomp voelt, kanker groeit niet ineens zo snel….. Door ontsteking gaan je lymfeklieren werken en zullen dus onder je oksel opgezet zijn….. Probeer van het positieve uit te gaan en succes voor morgen….. Hou je ons wel op de hoogte?

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Dit klinkt als een ontsteking, zeker als je ‘ineens’ een klomp voelt, kanke ...
Lees net in een ander topic dat er nog wel melk uit je borsten komt?! Dan is de kans op een ontsteking des te groter….. Blijkbaar werken de klieren dan nog wel….. Snap alleen niet zo goed waarom je hier dan schrijft dat er geen melk meer uitkomt? Je andere bericht is van een dag geleden….. Hoop voor je dat het meevalt 🌷
Ben je gestart met anticonceptie? Kan ook door de hormonen komen. Ik had dat altijd als ik ongesteld moest worden toen ik nog aan de pil zat. Een cyste was toen de oorzaak, nadat ik een spiraal had laten plaatsen heb ik geen last meer gehad.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ben je gestart met anticonceptie? Kan ook door de hormonen komen. Ik had d ...
Nee ik gebruik geen anticonceptie met hormonen erin. 🤔

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Lees net in een ander topic dat er nog wel melk uit je borsten komt?! Dan i ...
Morgen kan ik de huisarts bellen en hopelijk kan ik snel terecht. Ik geef al maanden geen bv meer en er komt niet echt meer melk uit. Geen straaltjes meer ofzo. Alleen soms wat kleine druppeltjes die op de tepels vormen als ik knijp. Ik hou met wat moeite 😬 een positieve gedachte dat het niks ergs in en dat wellicht mijn borstweefsel gewoon veranderd is door de zwangerschap en de bv. Moet zeggen dat ik al wel enige tijd het idee heb dat het wat anders is maar nooit echt aangedacht of aandacht aan besteed sinds ik bv gaf en het me op Melk leek maar het is nu ineens vrij hard en gevoelig. We gaan het zien 😁

2 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Morgen kan ik de huisarts bellen en hopelijk kan ik snel terecht. Ik geef a ...
Ik duim voor je, dat het gevoelig is past ook bij ontsteking en dat er toch nog iets van melk komt al is het maar een druppel houdt wel in dat je melkklieren nog werken dus dan is een verstopping aannemelijk….. Laat je het weten? 🌷🌷🌷

2 jaar geleden

Wat zei de dokter vandaag? Sterkte!