30 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb mijn haren ook gewoon geverfd, maar zonder ammoniak. Alles ging goed, geen gekke kleuren ofzo haha

5 jaar geleden
Reactie op Mieky
Ik ben kapster. En dit kan geen kwaad. Zorg wel goed voor ventilatie als je ...
Precies, kapster, geen arts. Medici raden het vaak af.
5 jaar geleden
Reactie op Joeddoes88
Precies, kapster, geen arts. Medici raden het vaak af.
Klopt dat geen arts ben. Maar toen ik de opleiding deed heb ik dit een keer uitgezocht. Met meerdere artsen gesproken. (Mijn model heeft dit toen ook besproken met de vk) En meerderheid zegt dat het geen kwaad kan, als je goed ventileerd en niet te vaak. Het heeft echt met de lucht te maken.
5 jaar geleden
Ik verf mijn haar al sinds ik een jaar of 14 ben maar gezien de zwangerschap ben ik nu overgestapt op de nieuwe lijn haarverf van de Kruidvat zonder ammonia. Ik gebruik nu deze en ben er zeer goed over te spreken

5 jaar geleden
Reactie op Mieky
Ik ben kapster. En dit kan geen kwaad. Zorg wel goed voor ventilatie als je ...
Dit is ook precies wat mijn kapster zei en klinkt heel logisch vind ik! Ik zou zelf nu niet ineens een andere verf gebruiken met het risico op een allergische reactie oid, verder heb ik mn haar gewoon laten verven bij de kapster zoals ik dat altijd deed. Niks aan t handje!
5 jaar geleden
Reactie op 12062021
Wat een onzin 🤣 "met blonderen wachten tot na de zwangerschap I.V.M waterstofperoxide" nou dames ik kan jullie 1 ding zeggen. In alle verf zit waterstofperoxide! Dit is het middel dat de verf actief maakt waardoor het gaat werken. Dit is dus absoluut GEEN reden om je haar niet te blonderen :) je kan verder wel gewoon je haren verfen, maar het kan heel anders uitslaan door de hormonen. Ben zelf kapster en dit is mij zelf overkomen! Let er dus mee op.