7 Reacties

4 jaar geleden

Volg

4 jaar geleden

Ja op kantoor heb ik die. Zit prima maar zou ‘m niet nemen voor de kinderkamer. Ben zelf maar 1,6m en vind dit te laag om in te gaan zitten om te voeden bijv.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik heb hem ook! Werk thuis en zit er dan in.. Krijg dan nergens last van.. Hij zit comfy.. Ben klein van stuk dus pas er helemaal in... Kleermakerszit, opgetrokken benen of knieën of gewoon normaal.. Maar als voedings stoel? Zou er niet aan moeten denken... Ben ik echt te klein voor, lage stoel, zak er lekker in weg.. En lijkt mij lastig opstaan met een kleine!

4 jaar geleden

Ik volg even

4 jaar geleden

Veel te lastig om uit te klimmen met een kleintje wat net bij je in slaap is gevallen 🙈

4 jaar geleden

Ik heb de EKERÖ van de Ikea op de babykamer. Vond ik heel fijn met flesjes geven. Die blijft daar nu met de tweede ook staan.

4 jaar geleden

Ik ben vorige week naar de Ikea geweest voor een fauteuil op de babykamer maar ik moet zeggen dat ik uit 9 van de 10 stoelen met moeite op kon staan (ik gebruikte mijn tas als plaatsvervangend baby). Dat komt omdat veel van hun fauteuils een diepe en/of lage zit hebben denk ik. Voor sommige mensen is dit geen probleem trouwens maar ik ken mezelf en weet dat ik gewoon een uur langer in die stoel blijf zitten omdat ik te moe ben om op te staan haha Dus comfortabel: ja, makkelijk om uit op te staan met baby in de armen: nee :(