12 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde! Ze slaapt ineens weer 3 x op een dag... Denk dat het komt omdat ze tanden gaat krijgen en veel ontwikkelingen doormaakt😄

2 jaar geleden

Reactie op Marielle93

Hier hetzelfde! Ze slaapt ineens weer 3 x op een dag... Denk dat het kom ...
Jaa slaapritme veranderd idd door de tandjes, ze heeft er ook 6 nu inmiddels. 🙊 zal grotendeels ontwikkeling zijn idd gok ik.

2 jaar geleden

Hoeveel slaapt ze in de nacht dan nog?

2 jaar geleden

Reactie op frenkel1988

Hoeveel slaapt ze in de nacht dan nog?
Volledig van 19:00 tot 07:00 a 08:00

2 jaar geleden

Wow, haar wakkertijd is wel héél erg kort.. Normaal gezien zou ze nu een beetje rond het 2-3-4 uur ritme moeten komen. Maar aangezien ze ook gewoon de nacht volledig doorslaapt, betekent wel dat ze het echt ‘nodig’ heeft. Al contact gehad met het consultatiebureau of huisarts? Dit klinkt namelijk nou niet echt of het heel erg normaal is rond deze leeftijd. Is ze altijd al zo’n slaapkoppie geweest?

2 jaar geleden

Heb je haar temperatuur al eens gemeten? Mijn dochter slaapt altijd zoveel als ze koorts heeft.

2 jaar geleden

Reactie op JJS0214

Wow, haar wakkertijd is wel héél erg kort.. Normaal gezien zou ze nu een be ...
Klopt, normaal gesproken houdt ze ook enorm van slapen . Ik heb inderdaad toch nog contact gezocht met het cb. Daaruit zeiden ze ook dat het kan zijn dat er iets zit aan te komen (denk aan tandjes oid) of ze niet helemaal fit zijn. Dus het kan zijn dat er een griepje in aantocht is. Als advies meegekregen het goed in de gaten te houden en zodra ze geen eten meer wil opnieuw contact te zoeken.

2 jaar geleden

Reactie op SuusZ88

Heb je haar temperatuur al eens gemeten? Mijn dochter slaapt altijd zoveel ...
Yess, meerdere malen, tot nu toe niks aan de hand!

2 jaar geleden

Onze kleine is vaak moe na een sprong. Zou dat het niet kunnen zijn misschien? Als de sprong bijna over is dan slaapt ie ook vrij veel. Of je kindje word misschien ziek ofzo

2 jaar geleden

Reactie op fmvm21

Klopt, normaal gesproken houdt ze ook enorm van slapen . Ik heb inderdaad t ...
Fijn dat je contact hebt gehad! Geeft je misschien een wat geruster gevoel! Hopelijk is de kleine meid straks wat meer wakker dan slapend! 😘

2 jaar geleden

Reactie op JJS0214

Fijn dat je contact hebt gehad! Geeft je misschien een wat geruster gevoel! ...
Jaa na een paar daagjes, was alles weer zoals het was. Ze slaapt weer op “normale” tijden. Is echt een soort fase geweest denk ik, verder niks aan te merken namelijk. 🙊

2 jaar geleden

Reactie op fmvm21

Jaa na een paar daagjes, was alles weer zoals het was. Ze slaapt weer op “n ...
Hier precies hetzelfde! Haha! Ze is weer helemaal der zelf