23 Reacties
2 jaar geleden
Maxi cosi gia. Heel blij mee. Makkelijk in te klappen, XL zonnekap die te verlengen is, wielen zijn wat groter dus je blijft niet snel hangen, grote opslag onderin voor boodschappen, extra inleg kussen zit erin wat het zit/liggedeelte zacht maakt. dus ze slaapt er ook in met wandelingetjes, er zit een bekerhouder op, te gebruiken tot 22kg (sommige maar tot 15kg), stevig frame.
2 jaar geleden
Hier de Hamilton buggy (+-€70). Puur voor erbij als we even snel ergens heen gaan. Kan ook in de ligstand en klapt makkelijk in. Als we verder gaan, dan nemen we de kinderwagen gewoon mee ☺️
2 jaar geleden
Reactie op Amve
Jaa deze hebben wij ook. Super ding!
Kan deze ook mee in het vliegtuig?
2 jaar geleden
Wij hebben echt heel veel verschillende geprobeerd, maar zijn uiteindelijk toch voor je joolz aer gegaan. Vond en vind nogsteeds de prijs belachelijk, maar hij is het meer dan waard☺
2 jaar geleden
Reactie op Nayoum
Heey dat klinkt als een goeie is het deze en van welke winkel heb jij hen g ...
Ik heb hem online besteld bij baby dump 😊
https://www.baby-dump.nl/product/buggys/66/maxi-cosi-gia/60515/maxi-cosi-gia/60747/maxi-cosi-gia-essential-black/147768/
2 jaar geleden
Wij hebben deze, nu in de aanbieding bij prenatal voor 190 vgm. Kan helemaal plat een hele grote zonnekap zodat de zon lekker uit het gezicht blijft, rijd heel soepel en geen grote stang waar de rem zit dus handig voor als je groot bent dat je niet je voeten stoot, je kan hem ook verstellen in hoogte. En ook klein op te vouwen en hebben er een rugzak omheen zodat je hem zo mee kan nemen.
2 jaar geleden
Reactie op Saar-Jo
Hier zit in ook naar de kijken. Is hij fijn in gebruik en voldoende opbergr ...
Ja ik vind het een fijn ding.
Je kan de zonnekap ook verder uitklappen, om hem nog groter te maken. En bij de babydump vond de medewerker rond de 200 deze de beste qua kwaliteit ook omdat hij kleiner opvouwt dan de meeste. Eronder zit een bak met opbergruimte, dat is persoonlijke voorkeur of je dat genoeg vindt of niet.
Ik heb een dure wandelwagen dus wilde niet teveel uitgeven aan een buggy, het is maar voor erbij. Daarvoor is hij perfect
2 jaar geleden
Een vraagje: ik ben hier nog helemaal nieuw in. Wij hebben een tweedehands kinderwagen gekocht, helaas kwamen we er kortgeleden achter dat de veiligheidsbeugel ontbreekt.
Normaal dacht ik dat we met deze kinderwagen (Xline adventure) nog wel even konden doen in de zitstand. Waarom hebben jullie uiteindelijk gekozen om over te stappen van de wandelwagen naar de buggy (even voor mijzelf haha)
Bedankt alvast😘
2 jaar geleden
Reactie op MommytobeMHK
Een vraagje: ik ben hier nog helemaal nieuw in. Wij hebben een tweedehands ...
Wij gebruiken de kinderwagen (Joolz Day+) ook nog gewoon veel, zeker voor lange wandelingen. Voor onderweg en op vakantie neemt de buggy een stuk makkelijker mee, is lichter, compacter. Daarom hebben we een buggy naast de wandelwagen aangeschaft:)
2 jaar geleden
Reactie op SuuzAnn
Wij gebruiken de kinderwagen (Joolz Day+) ook nog gewoon veel, zeker voor l ...
Super, hier heb ik wat aan. Dank je wel!
2 jaar geleden
Reactie op MommytobeMHK
Een vraagje: ik ben hier nog helemaal nieuw in. Wij hebben een tweedehands ...
Overgestapt is het bij ons niet, we hebben een kinderwagen gekocht. Maar dat neemt erg veel ruimte in in de auto met vakantie en met andere dagen is het soms gewoon makkelijker dan een kinderwagen. Dus hebben we een (goedkopere) buggy erbij gekocht