55 Reacties

5 jaar geleden

Kan de baby zijn of haar kleding niet ergens anders in het huis En enkel het hoognodige in de commode?

5 jaar geleden

Ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar heb nog wel een tip: Ik heb mijn babykamer uitgetekend via de app "magicplan".

5 jaar geleden

Reactie op chavella

Kan de baby zijn of haar kleding niet ergens anders in het huis En enkel he ...
Dat zou wel kunnen. Wat raad je aan om in de babykamer te houden qua kleding?

5 jaar geleden

Reactie op Louiisa

Ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar heb nog wel een tip: Ik heb mi ...
Mijn man gebruikt inderdaad een 3d teken programma. Vooral in het inzichtelijk te maken voor mij 😅 ik weet niet hoe het programma heet.

5 jaar geleden

Misschien is een combi ledikant-commode wat? Dan kan je in ieder geval wat luiers, rompers en pakjes kwijt

5 jaar geleden

Reactie op KimH89

Dat zou wel kunnen. Wat raad je aan om in de babykamer te houden qua kledin ...
De maten 50/56 wellicht nog een beetje 62 in eerste instantie. Hydrofiele doeken, wat verzorgingsproducten en echt de hoognodige. Ik kijk heel veel room tours op YouTube en zie dat de meeste mensen het zo hebben ingedeeld. Het is natuurlijk afhankelijk van jezelf en wat jij hoognodig vind. Ik ga het ook op deze manier doen

5 jaar geleden

Zoiets boven je commode?

5 jaar geleden

Ik zou de commode weglaten en een hoge kast plaatsen. Wij hebben wel een commode omdat we de ruimte hebben maar echt gebruiken doe ik hem niet.

5 jaar geleden

Dank jullie wel, allemaal, voor het meedenken. Dit helpt echt!

5 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Ik zou de commode weglaten en een hoge kast plaatsen. Wij hebben wel een co ...
Waar verschoon jij dan het kind?

5 jaar geleden

Wij hebben ook ongeveer dezelfde afmetingen. Wij hebben gekozen om geen schommelstoel in de babykamer te zetten maar een commode kledingkast en ledikant.

5 jaar geleden

Wij hebben ook een kamertje van ongeveer die grote en wij hebben het zo gedaan, we hebben links bij het bedje een kast.

5 jaar geleden

Reactie op Christmaswish4

Wij hebben ook een kamertje van ongeveer die grote en wij hebben het zo ged ...
Hier te zien

5 jaar geleden

Reactie op Christmaswish4

Wij hebben ook een kamertje van ongeveer die grote en wij hebben het zo ged ...
Mooi!

5 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Wij hebben ook ongeveer dezelfde afmetingen. Wij hebben gekozen om geen sch ...
De schommelstoel hadden we een jaar terug al gekocht, omdat ik die heel graag wilde hebben 😅 Niet helemaal erover nagedacht. Ik dacht: als het niet past, zet ik de stoel wel in onze slaapkamer. Maar daar staan nu de kledingkasten die in de babykamer stonden...

5 jaar geleden

Reactie op KimH89

De schommelstoel hadden we een jaar terug al gekocht, omdat ik die heel gra ...
Misschien in de woonkamer zetten

5 jaar geleden

Reactie op KimH89

De schommelstoel hadden we een jaar terug al gekocht, omdat ik die heel gra ...
Bekijk verschillende baby room tours op YouTube is echt mijn advies. Je zal er echt uitkomen. Bedenk ook wat voor jou fijn is. Schommelstoel in de kamer of een kledingkast.

5 jaar geleden

In principe kan je de meeste kleding en spulletjes wel kwijt in je commode. Zou de rompers, pyjama’s, sokjes en maat die het kindje op het moment past in je commode doen. De grotere maten ergens anders (evt je eigen kast als je daar ruimte voor hebt). Verzorgingsspulletjes, luiers, doekjes kan je ook steeds aanvullen, dus je hele voorraad ergens anders. De lade-opbergers van Ikea zijn heel handig. En ik zou je stoel wel laten, met leuke kussentjes en andere accessoires kan je zo meer sfeer creëren ☺️

5 jaar geleden

Wij hebben ook geen hele grote kamer voor de baby straks, 3.5 bij 2.5 en op dit moment denken we erover om wat dichte bovenkastjes aan de muur te hangen. Om zo toch een commode, ledikant en stoel in de kamer kwijt te kunnen en wel genoeg loopruimte te behouden.