46 Reacties
2 jaar geleden
Ik maak me af en toe echt zorgen ze doet zichzelf echt bewust pijn. Als ze in de loopstoel zit en ik zeg nee en haal haar ergens weg dan gaat ze opzoek naar de vensterbank, of een kastje op hoofdhoogte en dan slaat ze expres haar hoofd op de vensterbank, of op t kastje. Soms slaat ze zichzelf ook hard met speelgoed. In overleg met de gastouder houden we t even in de gaten. Ze probeert me ook bewust kopstoten te geven als het dr niet zint. Pittige tante..
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Ik maak me af en toe echt zorgen ze doet zichzelf echt bewust pijn. Als ze ...
Ooo ja hier deed ze dus inderdaad hard met haar hoofd op de vloer bonken of tegen de rand van haar bedje. Gelukkig was dit na een week over. Wel nog driftbuien maar zonder hoofd bonken.
2 jaar geleden
Reactie op Livia 👶
Ohw zo blij voor deze herkenning 😅 doet de kleintjes het bij jullie ook al ...
Ik heb nog geen idee.. hij is er op vakantie mee begonnen (wellicht ook een reactie op andere kinderen), vanaf volgende week gaat hij weer naar de oppas, dus ben heel benieuwd dan!
2 jaar geleden
Reactie op FemFF
Ooo ja hier deed ze dus inderdaad hard met haar hoofd op de vloer bonken of ...
Ze doet het dus niet alleen als ze driftig is. Ook gewoon zomaar slaat ze met speeltjes tegen dr hoofd of met dr hoofd tegen de tafelpoot. Heel vreemd. Ik ga het met het cb er over hebben ook.
2 jaar geleden
Reactie op SavannahSade
Ze doet het dus niet alleen als ze driftig is. Ook gewoon zomaar slaat ze m ...
Ooo mmm das niet fijn. Zeker als je niet weet waardoor het komt. Als je twijfelt of het je onzeker maakt inderdaad even aan de bel trekken bij iemand misschien hebben zij een logische verklaring