7 Reacties
2 jaar geleden
Wij geven geen flesjes meer maar wel melk/soms kv die we over hebben met Olvarit granen 12maanden. Gewoon in een kommetje en geven het dus met een lepel als ontbijt. Kan ook prima met bv!
De avondfles weigerde hij vanaf ong een maand geleden. Ik las dat deze ook niet meer nodig is. We geven in plaats daarvan gewoon water uit een beker voordat hij gaat slapen.
Succes馃槉
2 jaar geleden
Reactie op Sofie91
Wij geven geen flesjes meer maar wel melk/soms kv die we over hebben met Ol ...
Thanks! De pap was ik nog niet opgekomen, ze eet hem wel nu, maar alleen met fruit erdoorheen, maargoed prima om mijn voorraadje melk mee op te maken! Bedankt voor het reageren 馃槝
2 jaar geleden
Wij hebben er inderdaad wel eens pap van gemaakt maar ook pannekoekjes is een idee. Herken trouwens wel wat je zegt over de flessen, hier is ze ook 13 maand en wil ze sinds kort ook maar weinig tot geen vriezermelk meer drinken (dat krijgt ze op dagen dat ik werk, verder nog aan de borst als ik er wel ben en dat wil ze nog al te graag 馃槅). Wat ze wel graag drinkt is gewone melk (en dan ook uit de fles), dat doen we nu dus 1x per dag als ik er niet ben (ook wat opgewarmd). Dat zou je misschien nog wel kunnen proberen om vocht binnen te krijgen?
2 jaar geleden
Reactie op Kimm-1991
Wij hebben er inderdaad wel eens pap van gemaakt maar ook pannekoekjes is e ...
Goed idee, pannekoekjes eet ze maar al te graag馃榿 daar gaat ze zeker blij van worden馃槏
Gewone melk uit een flesje wilt ze ook niet. Haha ik heb serieus het idee dat ze echt zoiets heeft van hallo, ik ben geen baby meer, ga weg met je flessen馃槄
Ze heeft nog een paar keer warme melk uit een open bekertje gedronken, maar ook dat duurde niet lang馃き
2 jaar geleden
Ik een vergelijkbaar probleem gehad. De borstvoeding mengen met dreumesmelk. En steeds meer dreumesmelk geven en minder borstvoeding. Mijn zoontje lust nu sinds afgelopen week de melk zo.
Apart dat ze niet wil drinken uit een fles of beker. Misschien uit een glas of beker waar je zelf uit drinkt? Die van mij wil alles graag wat wij hebben