36 Reacties

één jaar geleden

Mischien het bed /slaapzak voorverwarmen met een kruik En/of een warme knuffel Zoals die van warmies daar zit ook een lavendel geur aan Weet alleen niet of dit heel veilig is Ik heb hem nog niet gebruikt bij het slapen

één jaar geleden

Wel gek zeg! Wij hebben een wollen pyjama en wollen romper met lange mouwen, misschien helpt dat nog? Ik denk dat laagjes werken en dan misschien bij voorkeur wollen romper (en dan 100% merinowol, bijv van Dilling of Joha, lekker dik, niet wolzijde) - katoenen laagje - wollen laagje - slaapzak. Ik moet zeggen dat ik dan juist bang zou zijn dat ie het te heet krijgt! Dus misschien laagje per laagje opbouwen voordat je hem oververhit. Want met deze temperatuur en die kleren zo koud is wel bijzonder en zielig idd! Snap dat je een oplossing zoekt!

één jaar geleden

https://zoenvoorgust.com/products/cosilana-sleep-suit-silk-wool-cotton?variant=32341953183810&currency=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_source=google&utm_medium=paid&utm_campaign=17850199892&utm_content=&utm_term=&gadid=&gclid=EAIaIQobChMI0drU9Kap-wIVkgCLCh2RtA9yEAQYAyABEgJZCfD_BwE Dit pyjamaatje, echt heerlijk

één jaar geleden

Reactie op Hanie

Je kan een schaap wollen topper bovenop het matras doen. Dus gewoon zoals e ...
Wat fijn, ik wist niet dat dit bestond. Hou ik zeker achter de hand voor als de wollen romper en pyjama nog te koud zijn.

één jaar geleden

Reactie op Appelbloesem

Wat fijn, ik wist niet dat dit bestond. Hou ik zeker achter de hand voor al ...
Wij hebben dit! Echt fantastisch!

één jaar geleden

Zijn er ook moeders die sokjes aan doen s’nachts in de slaapzak?

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Zijn er ook moeders die sokjes aan doen s’nachts in de slaapzak?
Wij alleen als hij verkouden is voor luuf onder zn voetjes, tot op heden nog niet 'zomaar' gedaan

één jaar geleden

Reactie op lisavl

Zijn er ook moeders die sokjes aan doen s’nachts in de slaapzak?
Ja bijna altijd

één jaar geleden

Reactie op Nanda8

Wij alleen als hij verkouden is voor luuf onder zn voetjes, tot op heden no ...
Hier ook voor luuf. Anders altijd zonder sokken

één jaar geleden

Reactie op Love3

Ja bijna altijd
Wij ook altijd! Bij ons geen koukleum, maar z'n voetjes worden wel heel snel klammig en koud zonder sokjes. Hij draagt meestal een korte romper, dunne pyjama en de puckababy 4 seizoenen slaapzak maar dan nog als herfst versie. In de winter voegen we die andere toe. We doen zijn verwarming nooit aan, tis meestal zo rond de 18 graden in zn kamer. We hebben eigenlijk nooit problemen. Bijzonder dat t zo verschilt idd.

één jaar geleden

Action heeft hele dikke pyjamas vanaf maat 98, vallen wel redelijk klein, mijn dochter past ze met 92. Deze dan onder de slaapzak.

één jaar geleden

Reactie op Hanie

Je kan een schaap wollen topper bovenop het matras doen. Dus gewoon zoals e ...
Hoi, wat een goede tip! Ik lees even mee want hier ook zo'n koukleum in de nacht.. Toevallig nog tips waar ik zo'n schaapwollen topper kan kopen? Ik zie op internet veel verschillende voor wisselende prijzen.. Ligt je kindje dan direct hierop of doe je er nog een (katoenen)matrashoes overheen?

één jaar geleden

Toevallig himalav matras? Ooit in een topic hier gelezen dat deze teveel ventileren. Toen een deken onder het matras gelegd en dit scheelde aanzienlijk. In de zomer weggedaan. Afgelopen weekend werd onze kleine weer ijskoud wakker, nu met deken eronder niet meer gebeurd

één jaar geleden

Ik gebruik een wollen deken als onderlaken. Ik heb ook de indruk dat onze matras lucht doorlaat

één jaar geleden

Reactie op steffie32

Hoi, wat een goede tip! Ik lees even mee want hier ook zo'n koukleum in de ...
A la Regina heb ik die van mij vandaan. Ze maakt ze op maat.

één jaar geleden

Hier ook zo'n koukleum 😅. Van alles al geprobeerd. Vorig jaar deed ik hem altijd sokjes aan maar wou dit dit jaar niet doen... voor vannacht toch maar weer overstag gegaan om te proberen of het beter gaat... hij sliep de nachten hiervoor heel onrustig, en vanmorgen best koude voetjes... hij slaapt met een romper korte mouw, pyjama lange mouw en een slaapzak van de Hema (3,5 tog velours). En vannacht dus met sokjes proberen 🤞