Hallo dames, graag jullie advies over slaapzakken.
Onze zoon is echt een vreselijke koukleum en ik weet niet wat ik hem 鈥榮 nachts nog extra aan kan doen.
Zijn kamer is rond de 20/21 graden (verwarming staat aan, er hangt een thermometer in zijn kamer dus dit klopt en is geen babyfoon temperatuur). Wat hij aan heeft: romper met lange mouwen, velvet/velours pyjamapakje met voetjes, dikke winterslaapzak (puckababy 4 seizoenen).
Hij heeft het gewoon nog steeds koud, vind het heel zielig, omdat hij hier dus ook echt wakker van wordt 鈥榮nachts of in de ochtend. We hebben hem een paar keer getemperatuurd omdat hij echt koud aanvoelde en het lag dan tussen de 35,3 en 36,0.
Een familielid gaf aan dat er hema slaapzakken zij van 3,5tog. Deze dus aangeschaft maar hierin leek hij het zelfs kouder te hebben. Ik geloof dus eerlijk gezegd niet dat dit daadwerkelijk 3,5 tog is. (Of de puckababy is te laag omschreven 2,5tog).
We hebben al een ander matras aangeschaft, omdat ik had gelezen dat zijn oude matrasje (himlavalv) z贸 ademend is dat er veel kou doorheen kan. Dit leek dus eventjes te helpen maar nu de temperatuur buiten lager is helaas niet meer.
Op internet vind ik de hogere tog slaapzakjes van bijv. Prenatal/jollein er vrij dun uitzien. Ik ben ook een lodger slaapzak tegengekomen online die er wel dik uitziet. Heeft iemand toevallig deze vergeleken met de puckababy 4 seizoenen?
Wie heeft DE oplossing?