14 Reacties

2 jaar geleden

Ik had een paar dgn exact hetzelfde gevoel maar ook negatieve test. Ik dacht ook echt dat ik zwanger was en dacht er steeds aan. Na de negatieve test eiig geen klachten meer echt gehad. Even afwachten of je ongesteld ga worden en anders dan nog een test doen.. spannend!

2 jaar geleden

Ik dacht hetzelfde afgelopen februari.. mijn test was positief: over 2 maanden hebben we een 2e. Het was zeker even schrikken en schakelen maar we gaan er weer voor💪

2 jaar geleden

Zeker. Inmiddels 9 weken zwanger van onze tweeling 😅

2 jaar geleden

Ik vraag me wel af wat voor anticonceptie je gebruikt?

2 jaar geleden

Y chef TD de vvhwf ik

2 jaar geleden

Het is een wonder boven wonder. Ik heb geen klachten meer. Maar ben toch zwanger. Test is lichtjes maar toch positief Hopelijk zullen de klachten mild zijn de tweede keer

2 jaar geleden

Reactie op baby🍓

Het is een wonder boven wonder. Ik heb geen klachten meer. Maar ben toch zw ...
Wat leuk! Ik heb ook positief getest. Leuk maar spannend hoe we dat gaan doen met 2 kleine draakjes straks😅

2 jaar geleden

Reactie op baby🍓

Het is een wonder boven wonder. Ik heb geen klachten meer. Maar ben toch zw ...
Van harte gefeliciteerd 🥰

2 jaar geleden

Het loopt zoals het loopt. Mijn eerste is van juni 2021 en na 4 maanden was ik ongepland weer zwanger dus ik ben afgelopen juni wederom bevallen, ze schelen 1 jaar en 6 dagen. Van beide zwangerschappen bekken instabiliteit en psychische klachten, dus nog volop aan het herstellen. Durf op je omgeving te steunen en om hulp te vragen (schoon)ouders, vrienden, vriendinnen en buren, ze willen allemaal graag helpen

2 jaar geleden

Reactie op Margaretha91

Het loopt zoals het loopt. Mijn eerste is van juni 2021 en na 4 maanden was ...
Oh jeetje. Kan mij voorstellen hoe zwaar je het wel hebt. Ik had fysieke en mentale klachten na eerste zwangerschap en met veel professionele hulp bovenop gekomen. Speeds meer genieten. Ik ben echt bang dat de tweede zwangerschap ook zwaar gaat worden maar ja, kan toch niet meer terug dus maar eventjes op standje overleven en door… Enorm veel succes en ja, hulp vragen is echt krachtig! Keep it strong mama. Xxx

2 jaar geleden

Gefeliciteerd!🥰 Hier ook een kleine van bijna 15 maanden en ongepland zwanger van nummer 2 nu 12+2😊 In het begin was het even schakelen maar nu is het helemaal geland. Probeer zoveel mogelijk mee te rusten met die kleine dat scheelt al wat 😁

2 jaar geleden

Ons ventje is nog net geen 15 maand, en is al 6 weken grote broer. Ongepland zwanger geraakt toen hij 5 maand oud was. Heeel erg schrikken en schakelen, maar ze was direct welkom 💖. Hij is echt een trotse “grote” broer ❤️

één jaar geleden

Bijzonder om dit terug te lezen. afgelopen zwangerschap was zwaar maar alles verliep zoveel fijner dan de eerste keer. En nu heb ik twee meiden in mijn armen die zooo oh zooo leuk en mooi en geweldig zijn. Wat een rijkdom !

één jaar geleden

Reactie op baby🍓

Bijzonder om dit terug te lezen. afgelopen zwangerschap was zwaar maar alle ...
Wat ben ik blij om dit te lezen! Het is echt een rijkdom he? Mijn 2e is nu bijna 5 maanden en ik smelt er echt van hoe ze samen zijn. Mijn zoon en dochter wisselen nu al blikken uit en hebben onder onsjes. Ik krijg straks wat te stellen met die 2. Merk jij ook al een band tussen jouw kinderen?