9 Reacties

één jaar geleden

Heeft mijn dochterje inderdaad ook heel snel. Neusspray voor baby's helpt hier heeeeel goed. Van die zoutoplossing dus niet de volwassen versie maar echt voor kids. Spuit in elk neusgat 1 keer dan Verschonen en daarna uitzuigen met de Otrivin baby Neuszeiger dat ding is echt ons leven. Hebben er eentje voor thuis en eentje in haar luiertas zitten. Daarmee krijgen we echt alles er goed uit in de neus en de keel. Ideaal

één jaar geleden

Zoutoplossing sprayen! En dan echt gewoon 3-4 keer per dag goed volhouden zodat alles lekker loskomt. Ik zuig ook dan ochtends en avonds zn neusje even schoon met een aspirator ding van Otrivin

één jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Heeft mijn dochterje inderdaad ook heel snel. Neusspray voor baby's helpt h ...
Echt precies dit dus hahah

één jaar geleden

Idd neusspray gebruiken

één jaar geleden

Tegen het slijm in de keel gaven wij wel eens een bekertje of flesje handwarm water. Juist geen melk producten of bijv sinaasappelsap!

één jaar geleden

Neusspray is een topper hier. Wij gebruiken (kinder)zoutoplossing met calendula erin! Zo min mogelijk melk producten geven. Bedje iets schuin, iets onder de matras bijv? Veel buiten zijn in de frisse lucht, en de slaapkamer regelmatig luchten. En wij zuigen haar neusje uit met een toetenveger (zo heet dat ding😅). 👍🏼

één jaar geleden

Reactie op Caatje🥰

Tegen het slijm in de keel gaven wij wel eens een bekertje of flesje handwa ...
Ja ze vraag nog best veel pap. En indd dat maakt meer slijm aan. En zit er zo vol van. Overdag drink ze wel veel water en heeft ze er ook minder last van

één jaar geleden

Vervelend zeg! Wij doen bij verkoudheid/slijm een kussen onder haar matrasje zodat het slijm niet in het hoofdje blijft zitten/loopt. En ook een gouden tip bij slijm, dichte neus, keelpijn en hoest; snij een ui open in 4 stukken, beetje vochtig maken en dan naast het bedje zetten. Door die lucht/geur slapen ze veel beter waardoor ze ook nog sneller herstellen. Werkt ook bij jezelf :-)

één jaar geleden

Reactie op JJD28

Vervelend zeg! Wij doen bij verkoudheid/slijm een kussen onder haar matrasj ...
Top dankjewel voor de tip !!