Ik heb jullie advies nodig;
We hebben af en toe onze zoontje naast ons in bed genomen toen hij wakker werd en heel hard begon te huilen. Maar hij lijkt er aan gewend te zijn. Hij valt zelf in slaap en wordt ene keer na een uur andere keer na 3-4 uurtjes wakker en gaat zitten of staand huilen/krijsen. Soms zelfs zijn hoofd bonken.
Paar keer geprobeerd om hem rustig te krijgen, in onze arm in slaap te krijgen om hem terug in bed te leggen. Maar hij blijft huilen en krijsen en kijkt steeds naar onze kamer alsof hij wilt aangeven om hem daar naar toe brengen.
Als we hem naar ons bed brengen dan slaapt ie wel. Heb ook af en toe geprobeerd om hem even te laten huilen in de hoop dat hij dan verder gaat slapen maar hield het zelf een kwartier tot half uur vol omdat het ik het zo sneu vond om het zo te zien en te horen. Maar soms ook omdat ik zo moe was en gewoon zelf ook wilde slapen nam ik hem maar in ons bed als ie wakker was en ging huilen.
Wat ik kan doen dat hij zelf weer door gaat slapen in zijn eigen bed als hij wakker wordt?
Hoelang mag ik hem laten huilen?
Ik weet het ff niet meer😣