6 Reacties

4 jaar geleden

Hier is het mij ookal gebeurd. Volgens de huisarts heeft dit met borstvoeding te maken. Dan ben je onregelmatig. Geef jij ook borstvoeding?

4 jaar geleden

Reactie op baby7-6

Hier is het mij ookal gebeurd. Volgens de huisarts heeft dit met borstvoedi ...
Neee ik geef geen borstvoeding en voor de zwangerschap menstrueerde ik niet dus ik vind het heel gek 馃槄

4 jaar geleden

Heb je je laatst laten vaccineren? Ik heb de laatste dag van mijn menstruatie een prik gehad en was toen in eens een week later weer aan het bloeden, geen eisprong gehad en ook geen normale menstruatie klachten. Na mijn 2e prik weer bloeden terwijl ik net een paar dagen klaar was met menstruatie. Het lijken doorbraak bloedingen te zijn en meer vrouwen hebben hier last van heb ik gelezen. Maar blijft wel een beetje speculeren natuurlijk want na een zwangerschap kan het altijd even duren voordat je cyclus weer normaal is.. ik had daarvoor wel 3 keer en normale cyclus

4 jaar geleden

Heb je je laatst laten vaccineren? Ik heb de laatste dag van mijn menstruat ...
Oei echt? Klopt ik heb ook geen normale menstruatie klachten. De eerste keer was het heel heftig en sindsdien is het dus drama, het doet geen pijn maar het is gewoon irritant. Alleen ik heb dus nog geen vaccinatie gehad dus dat kan bij mij de reden ook niet zijn. 馃槱 En doordat ik PCOS heb is er nog nooit een normale cyclus echt geweest. 馃槄 Ik bel de dokter anders wel even.

4 jaar geleden

Ja best dan inderdaad een dokter raadplegen

4 jaar geleden

Reactie op Rooskim

Oei echt? Klopt ik heb ook geen normale menstruatie klachten. De eerste kee ...
Dan kan dat het niet zijn inderdaad.. Beste even de dokter bellen, succes! 馃崁